Майже міжнародний скандал та шквал звинувачень у расизмі викликали футболки, що продає німецький магазин одягу Spreadshirt.
А все – через написи "Врятуй собаку – з'їж китайця" і "Врятуй акулу – з'їж китайця", передає TJournal.
Завсідники соціальних мереж почали вимагати, аби ці речі були зняті з продажу, але керівництво Spreadshirt відповіло, що не несе відповідальності за дизайн футболок, придуманих користувачами за принципом відкритої платформи. За словами власників, у них 70 партнерів по всьому світу, серед яких музиканти, бренди, корпорації, політичні об'єднання та некомерційні організації.
Вони додали, що не хотіли нікого образити і вибачилися перед усіма тими, кого зачепили ці принти.
Проте вибачення не подіяли, і клієнти попросили зняти з продажу речі, що ображають цілий народ. При цьому вони залишили чимало гнівних коментарів, порадивши адміністрації магазину дізнатися, як це – бути хорошою людиною в сучасному суспільстві, та заявивши, що купуватимуть футболки на інших сайтах. Вони навіть створили інтернет-петицію з вимогою відкликати з продажу скандальні товари.
Пенсіонерам змусять перерахувати виплати: індексацію визнали незаконною
Літо почнеться зі зростання тарифів: які платіжки збільшаться
"Ми готові далі воювати": після слів Чмута про те, що ще є ким і чим, українці вибухнули гнівом
Українців дурять на кожній платіжці: експерт розкрив справжню ціну кіловата електроенергії
У скандал навіть втрутилося посольство Китаю, закликавши німецьких партнерів проконтролювати діяльність магазину, щоб не порушувати дружбу між двома народами.
Як писав інформаційний портал "Знай.ua", у Швейцарії створили футболку, що допоможе полегшити спілкування з іноземцями.