Легендарна американська тенісистка Серена Вільямс, багаторазова володарка титулів Великого шолома, зробила революцію у сфері глянцевих видань.
Фотозйомка тенісистки для серпневого номера Harper's Bazar стала знаковою. На цьому фото Серені 37 років.
Дизайнери журналу не стали фотошопити всі нерівності на тілі тенісистки, як це було у всіх попередніх фотосесіях. Так целюліт вперше в історії глянцю опинився на обкладинці журналу.
"Тепер я пишаюся своєю фігурою, і мені подобаються мої великі груди. Зараз я щаслива і задоволена тим, як виглядаю. Я ніколи не буду носити маленький розмір. Чому я хотіла це зробити і бути такою? Це я, і це моя зброя", - заявила Серена після народження дочки.
Хоча раніше, Серена дуже комплексувала через свою фігуру. З 2004 року тенісистка неодноразово заявляла про бажання схуднути.
"Раніше я весь час порівнювала себе зі своєю більш стрункою сестрою Вінус і ненавиділа своє тіло", - зізнавалася Серена.
Сьогодні Серена Вільямс - найвпливовіша спортсменка у світі за версією Forbes.
Як писав Знай.ua, Серена знялася в мотиваційному рекламному ролику Nike - "Мрій безумніше".
В ролику, окрім Серени, яка озвучила відео, знялися американські олімпійські чемпіонки: гімнастка Симона Байлз, фехтувальниця Ібтихадж Мухаммад і сноубордистка Хлої Кім.
Серена розповіла про досягнення спортсменок, які, на жаль, постійно сталкиваютсят з сексизмом і гендерними стереотипами.
Кампанія закликає не кидати почате і прагнути до своїх мрій, навіть якщо іншим це здається божевільним.
"Покажіть їм, на що здатні божевільні", - говорить Серена у кінці реклами.
Як повідомляв портал Знай.ua, Серена Вільямс взяла участь у незвичайному челленджі.