ПриватБанк заблокував картки свого давнього клієнта у зв'язку з підозрою у спонсоруванні терористичної діяльності.

Про це повідомив сам українець у відгуку на сайті "Мінфін".

Своїм украй негативним досвідом він поділився у наступному тексті:

“Співпрацював з Приватом більше 10 років. Користувався віп-сервісом, недешево, але зручно. А останнім часом все гірше і гірше. Але вишенька на торті - миттєва і безпідставна блокування всіх карт. Мовляв, боремося з тероризмом. Ніяких пояснень. Ніяких запитів і попереджень. Гроші на рахунках не повернули досі, хоч минуло вже більше місяця. Загалом біжіть звідти. Шкода, адже хороший банк був колись …”.

Скріншот Мінфін

Популярні новини зараз

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Банк практично відразу відреагував на такий допис, зазначивши, що звернулися до чоловіка у особистих повідомленнях.

Банківські послуги - благословення і одночасно кара. З одного боку, вони дозволяють не хвилюватися за збереження великих сум, уможливлюють швидкі трансакції, а також допомогають відстежувати власні витрати. З іншого боку, споживання банківських послуг означає потрапляння на хамовитих працівників або ж нелогічних і довгих трансакціях самого банку. Останнє трапилося з одним із користувачів ПриватБанку. Це не дивно, адже хоча ПриватБанк роками доказує свою зручність і вмілість, скарг на “бюрократичні проволочки”, відсутність зрозумілих пояснень і навіть блокування карток з кожним роком лише більшає.

Нагадаємо, ПриватБанк закриває відділення по всій Україні: "Викликало хвилю обурення".

Як повідомляв "Знай.ua", українці скаржаться на нескінченні черги в ПриватБанку: "Одна Каса і у співробітника обід"

Також Знай.ua писав, ПриватБанк виправдався за крадіжку, звинувачення дуже серйозні: "Пустити карту в мінус"