ПриватБанк заблокував картки свого давнього клієнта у зв'язку з підозрою у спонсоруванні терористичної діяльності.
Про це повідомив сам українець у відгуку на сайті "Мінфін".
Своїм украй негативним досвідом він поділився у наступному тексті:
“Співпрацював з Приватом більше 10 років. Користувався віп-сервісом, недешево, але зручно. А останнім часом все гірше і гірше. Але вишенька на торті - миттєва і безпідставна блокування всіх карт. Мовляв, боремося з тероризмом. Ніяких пояснень. Ніяких запитів і попереджень. Гроші на рахунках не повернули досі, хоч минуло вже більше місяця. Загалом біжіть звідти. Шкода, адже хороший банк був колись …”.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Банк практично відразу відреагував на такий допис, зазначивши, що звернулися до чоловіка у особистих повідомленнях.
Банківські послуги - благословення і одночасно кара. З одного боку, вони дозволяють не хвилюватися за збереження великих сум, уможливлюють швидкі трансакції, а також допомогають відстежувати власні витрати. З іншого боку, споживання банківських послуг означає потрапляння на хамовитих працівників або ж нелогічних і довгих трансакціях самого банку. Останнє трапилося з одним із користувачів ПриватБанку. Це не дивно, адже хоча ПриватБанк роками доказує свою зручність і вмілість, скарг на “бюрократичні проволочки”, відсутність зрозумілих пояснень і навіть блокування карток з кожним роком лише більшає.
Нагадаємо, ПриватБанк закриває відділення по всій Україні: "Викликало хвилю обурення".
Як повідомляв "Знай.ua", українці скаржаться на нескінченні черги в ПриватБанку: "Одна Каса і у співробітника обід"
Також Знай.ua писав, ПриватБанк виправдався за крадіжку, звинувачення дуже серйозні: "Пустити карту в мінус"