Починаючи з 5 квітня громадський транспорт Києва почне перевозити пасажирів по спецперепустках. Спецперепустки видаватимуться виключно для перевезень працівників підприємств критичної інфраструктури, працівникам інших структур порекомендували перейти на дистанційний режим роботи.

Про це повідомили в пресслужбі Київської міськради.

Для того, щоб отримати спецпропуск потрібно надіслати листа на директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міськради. Адреса: вул. Леонтовича, 6, конференц-зал, 2 поверх. Телефон: 044-366-63-36.
Електронна пошта: dti@kmda.gov.ua

У листі необхідно вказати:
- назва підприємства;
- обґрунтування необхідності отримання спецпропусків;
- обґрунтування кількості спецпропусків із зазначенням штатної чисельності працівників підприємства;
- реквізити підприємства із зазначенням розташування підприємства-адреси та району м. Києва;
- Контактна особа для отримання спецпропусків із зазначенням номера телефону.

Тролейбус, фото: скріншот з відео

За результатами розгляду листа буде повідомлено про місце і час отримання спецперепусток. Кількість спецперепусток обмежена.

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

У перепусці повинні бути вказані: назва підприємства / організації, ПІБ власника перепустки, мокра печатка підприємства і підпис керівника цієї установи.⠀

Термін дії спецропуску для проїзду в громадському транспорті до 16.04.2021.


Де видаватимуть перепустки після розгляду заявок дивіться нижче:

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Локдаун у Києві: що буде з міжміським транспортом з 5 квітня

Як повідомляє портал «Знай.иа» Києву загрожує повний локдаун без транспорту і дитсадків

Також «Знай.иа " писав, що У Києві подорожчають маршрутки: скільки заплатимо за сумнівний комфорт