З міста Кропивницький прилетіли доволі цікаві новини. Відомий винахідник кинув виклик автомобілям Tesla і створив електричний "Запорожець". За визнанням українця, у нього не було мети побити чийсь рекорд-він просто хотів свій власний електромобіль на кожен день.
Про це стало відомо завдяки повідомленню порталу Auto24.
Житель Кропивницького Дмитро придбав раритетну модель "Запорожця"ЗАЗ-965 ("горбатий") і почав його перетворювати на машину з електроприводом. Зовнішній вигляд він постарався зберегти повністю, хоча від деякого тюнінгу не втримався.
Двигун для свого електромобіля Дмитро зробив сам, а батарею склав з частини тягового акумулятора від Nissan Leaf. Він використовував 9 модулів, які видавали 3,9 кВт.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Це небагато, але для невеликих поїздок винахіднику цього вистачало - влітку на одній зарядці "Запорожець" міг проїхати 55 км, взимку – тільки 30, так як працював обігрівач. Машину Дмитро використовував як повсякденний транспорт.
Через кілька років власнику маленького електромобіля захотілося більшої динаміки, і він взявся за повну переробку свого агрегату. Водночас довелося частково переробити ходову і кузов.
Спочатку батарея планувалася невелика, відповідно і двигун повинен був бути на невелику робочу напругу. За основу Дмитро знову взяв силовий агрегат від Nissan Leaf і знову почав вручну майструвати: стартер перемотав заново своїм проводом, перерахувавши обмотку так, щоб двигун працював від струму напругою не 400 вольт, а 30-75 В.
Коробку передач залишив від ЗАЗ, але в ній стала лише третя і четверта ступінь, інші – видалив, в тому числі і задню. Реверс машина давала електричним шляхом, за рахунок зміни електродвигуна.
Але в такому вигляді "Запорожець" проїздив недовго, і Дмитро зрозумів, що для справжньої динаміки потрібна повномасштабна батарея і потужний двигун.
Під час третьої переробки автомобіль отримав штатний двигун від Nissan Leaf, з якого можна зняти до 200 кВт потужності. Але для цього потрібен був тяговий контролер, який Дмитро зібрав своїми руками на основі блоку від Chevrolet Volt.
Крім того, довелося поставити на машину широкі колеса великого діаметру і переробити задню підвіску. Також він посилив важелі, і маточини замінив нісановськими з дисковими гальмами. Через великі колеса довелося збільшити вирізи задніх колісних арок.
Минулого тижня відбувся тестовий заїзд 52-річного "Запорожця" і він легко перевищив швидкість в 100 км/на годину. Розгін він набрав за 6,43 секунди – це вражаючий показник.
Раніше повідомляли, компанія Ілона Маска вживила чіп у мозок мавпи: тепер грає у відеоігри силою думки.
Як повідомляв Знай.uа, відомого мільйонера жорстоко зарізали у власному будинку: підозрюють родича.
Знай.uа писав, українські умільці втерли ніс Ілону Маску новим електромобілем: крутіше за Tesla.