Українці все частіше залишають свої скарги на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки нав'язливі дзвінки, але і вимоги конфіденційної інформації.

Цього разу українці скаржаться на те, що банк блокує картки та рахунки. Причому в деяких випадках таким чином позбавляють сім'ю засобів до існування. Відповідний відгук клієнт опублікувала на сайті Мінфін.

"Приватбанк на протязі двох тижнів безпідставно не розблоковує картку, на яку надійшов переказ з-за кордону, посилаючись на Закон Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, тим самим позбавивши сім'я ю коштів для проживання на невизначений термін, на численні звернення і заяви лише формальні відмовки, що у них такий порядок", - пише клієнт.

Від іншого клієнта надійшла скарга за блокування рахунку через те, що на нього надійшли кошти з невідомого рахунку.

"Надійшла незрозуміло від кого сума на карту, як з'ясувалося людина просто помилився номером коли переводив, в результаті заблокований рахунок і приват банк нічого не робить, а тільки годує обіцянками!",- пише українець.

Популярні новини зараз

Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня

За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою

Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію

Показати ще

У банку відреагували на повідомлення і уточнили, що детальніше розберуться в разі клієнта.

Раніше ми повідомляли, ПриватБанк роздає дані українців, як на ярмарку, новий номер вже не допоможе.

Як повідомляв "Знай.uа", виверти банків на кредитах викрили, як не потрапити на гігантські відсотки.

Також "Знай.ua" писав, що ПриватБанк закриває відділення по всій Україні.