Українці все частіше скаржаться на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки блокування карт, але і арешти рахунків, коли для цього немає підстав.

Цього разу українці скаржаться на те, що банк блокує картки та рахунки. Причому банк, за словами клієнта, заарештував зарплатну карту і це було рішення саме банку. Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.

Чоловік розповів, що з зарплатної картки за прострочений кредит щомісяця знімали суму для погашення. Але в якийсь момент заблокували карту.

"У дружини був прострочений кредит. З зарплатної карти кожен раз знімалася якась сума для його погашення. В один прекрасний день, а саме 1-го квітня (жартівники, однак) зарплатну карту заблокували. На момент блокування сума, що залишилася для погашення по кредитній картці становила 4100 грн. Це перше порушення закону (заблокували карту для виплат)", - пише клієнт.

У банку уточнили, що розгляд займе 15 робочих днів, проте через 20 днів відповіді не було.

Популярні новини зараз

ТЦК витратить 10 мільйонів на перевезення військовозобов'язаних

Потужно обстрілюватимуть Україну: астролог вказала, які міста чекає найбільша небезпека

Пенсійний фонд встановлює нові норми: кого торкнуться

З 1 червня українці платитимуть за воду по оновленому тарифу: кому радять приготуватися

Показати ще

"Ми починаємо напружувати банк, що і як. Після трьох днів боротьби передзвонили з приват-Банку і сказали, що для того, щоб розблокувати карту потрібно погасити всю заборгованість, яка чомусь на 22.04 вже склала 5780 грн. Це друге порушення закону (нарахування штрафів і відсотків під час карантину) на питання, чому так, вони відповіли, що карта була заблокована і автоматично платіж не знявся. Тому і набігли відсотки і штрафи. На претензії, що блокування було за їх ініціативою і тому платіж не списався, відповіли тупою відповіддю «" ми тут ні до чого, це система. Це було третє порушення закону, яке об'єднує в собі і перші два. Юристи кажуть, що сума відшкодування занадто мала і немає сенсу судитися, тому що витрати вийдуть набагато більше. А що суд присудить їх відшкодувати, гарантії немає", - пише обурений клієнт.

У банку відреагували на повідомлення і уточнили, що детальніше розберуться в разі клієнта. При цьому роз'яснили, що банк дотримується вимог законодавства України.

Раніше ми повідомляли, "ПриватБанк" закриває доступ до карток, клієнти обурюються.

Як повідомляв "Знай.uа", виверти банків на кредитах викрили, як не потрапити на гігантські відсотки.

Також "Знай.uа" писав, що ПриватБанк закриває відділення по всій Україні.