Катерина Кухар - відома українська прима-балерина Національної опери України імені Тараса Шевченка, Народна артистка України, суддя шоу "Танці з зірками".

Нещодавно знаменитість поділилася на своєму акаунті в соціальній мережі Instagram елегантним чорно-білим фото, сидячи на тлі панорамних вікон і примірявши брючний костюм в тартан. Так, артистка вирішила поговорити з аудиторією про булінг в освітній системі, який часто зустрічається в навчальних закладах.

Зірка закликала відмовитися від жорсткої системи балетного виховання, особливо рукоприкладства, образ і принижень з боку педагогів. Катерина зазначила, що метод "батога і пряника" може працювати, дотримуючись усіх морально-етичних норм.

"Хочу підняти одну з табуйованих тем - булінг в освітній системі.

Всі знають, що система балетного "виховання" за часів СРСР "славилася" своєю жорсткою, важкою муштрою з легким рукоприкладством. І жодну балерину не минули 10 потів, стесані ноги в кров і сльози.....

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Без армійської дисципліни, важкої фізичної і розумової праці, неможливо піднятися на найвищу точку балетного Всесвіту.

Довгий час ці методи не давали збій і з цієї причини вважалися правильними, тому аж до недавніх пір не переглядалися, влаштовуючи всіх.
По закінченню балетних шкіл, учні буквально випархували на великі сцени і ставали зірками з усіма витікаючими бонусами.

Але зараз все змінилося.
Гасла: "Я ж впорався психологічно, значить і інший впорається", "Мене били і його можна" - більше не актуальні!

Приклавши трохи творчості в педагогічному підході, вчитель може знайти більш ефективні ключі у вихованні балетних артистів.
Педагог може бути суворим, вимогливим, жорстким, але я категорично проти методичного і, тим більше, системного рукоприкладства, подряпин, гематом, синців на тілі, образ і принижень.

Дітей важливо і потрібно мотивувати і надихати на працю, правильно позначивши вектор зростання: з кимось працювати методом батога і пряника, але робити це толерантно, дотримуючись усіх морально-етичних норм!
Головне мистецтво педагога-створити унікальне огранювання таланту, не зіпсувавши явний діамант..."