Українські знаменитості не відстають від трендів і теж почали використовувати соціальну мережу Instagram як майданчик для заробітку. Скільки їм вдається дістати від рекламодавців.

Представники українського шоу-бізнесу в програмі "Зірковий шлях", яку ведуть Даніель Салем та Альона Вінницька на каналі "Україна", розповіли скільки коштують їхні пости в соцмережі.

Щодня в соціальній мережі Instagram з'являються сотні рекламних постів, і звичайно ж, все це не безкоштовно.

Ось, наприклад, Дружина Віктора Павлiка і блогер Катерина Реп'яхова розповіла, що у важкі часи соціальні мережі допомагають їй непогано заробити, особливо, на карантині.

Катерина Реп'яхова, фото: Instagram

Популярні новини зараз

В Україні оновили правила для виїзду за кордон

"Буде не страшно...": астролог визначив, чого чекати українцям до середини 2024 року

У ТЦК потрібно і жінкам: кому з українок загрожує мобілізація після 18 травня

60-й День народження - не привід радіти: в Україні пенсіонерам повідомили погану новину

Показати ще

"Спасибі Господу, що ми живемо в такий час, коли є Instagram, нормальний під час карантину план В, така фінансова подушка безпеки. Я планую вкладати в неї десятки тисяч доларів, я ставлю на це ставку хорошу. Тому що це круто працює в поєднанні з публічним чоловіком. Навіть зараз останній інфопривід у мене охоплення збільшив в 2 рази. Тут гріх цим не скористатися" - розповідає журналістам майбутня мама.

Конкретну суму заробітку вона вирішила не називати, залишила це в секреті.

Донька Олі Полякової Маша вже два роки заробляє на соціальній мережі, і постійно отримує пропозиції від рекламодавців. Спочатку вона не знала що робити, і звернулася за допомогою до мами, і вона поставила завищену ціну на рекламу.

Через деякий час Маша зрозуміла, що потрібно трохи знизити планку, і зараз все добре. Ще на початку 2021 дівчина не приховувала в шапці профілю, її рекламне stories обійдуться в 600 гривень + пост 1600. Однак зараз ця інформація недоступна, з чого можна зробити висновок, що зі збільшенням кількості передплатників міг злетіти вгору і прайс зіркової дочки.

Ведучий Тимур Мірошниченко теж вирішив поділитися інформацією про заробіток в соціальних мережах. Він каже, що ціни на рекламу у нього в профілі досить доступні для Рекламодавців, але, це не постійна історія, так як займається цим він досить рідко. В середньому публікація обійдеться в 100 доларів.

А ось його дружина Інна вже кілька років активно веде свій аккаунт, і серія stories обійдеться в 2 тисячі гривень, а також 4 тисячі за пост.

"Stories замовляють набагато частіше, тому що ти більше можеш показати, і незважаючи на те, що охоплення менше, все одно краще продавати в сторіс. Я щомісяця плюс-мінус намагаюся підрахувати, скільки заробляю. Але вважаю близько півроку. І найменше це було 30 тисяч грн, найбільше - 70 тисяч" - розповідає жінка.

Вона вважає, що це неймовірно круто, адже працювати можна з дому, в своє задоволення. Раніше, коли вона працювала адвокатом, то постійно перебувала в стресі.

Вражає своїм заробітком за пост в Instagram і ведучий програми "Ранок з Україною" Анатолій Анатоліч.

"Коштувати це може близько 20 000 гривень, якщо це комерційний, може більше, дивлячись на те, який це бренд і на скільки комфортно мені з ним працювати", - поділився ведучий каналу «Україна».

Нагадаємо, Оля Полякова спалила згубну звичку дочки: "А кинеш?". Маша показала, як отримати бажане

Раніше повідомляли, "Їздять, а не літають...": майбутній тато Анатолій Анатоліч знайшов рецепт ідеального водіння на сонячній Домінікані.

Як повідомляв портал Знай.uа, Тимур Мірошниченко розповів про своє ставлення до політики