Клієнт ПриватБанку розповів, як звернувся до співробітників фінансової установи, щоб перевипустити банківську картку, яку, ймовірно, загубив. Проте, з цим виникли несподівані труднощі.
Відповідна скарга з'явилася на сайті Мінфін, де клієнти українських банків можуть отримати пораду та розв'язати свою проблему. Під час звернення з проханням перевипуску карти, за словами автора скарги, оператор банку повідомив, що "прийнято рішення про відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин".
Чоловіка здивувала відмова у перевипуску банківської картки і він захотів дізнатися причини такого рішення. Водночас у банку послалися на статтю договору про одностороннє розірвання.
"Дзвінок до оператора кол-центру теж результату не дав, оператор радив звертатися до суду… В чому причина??? Хочу дізнатися причину тому, що жодгних незаконних операцій не робив і ніяким шахрайством не займаюся", - обурюється чоловік.
ТЦК перевищують повноваження: чи можна знімати на камеру
Мобілізація без ТЦК: що зміниться для військовозобов'язаних
Змусять відповідати за кожну гривню: українців жорстко штрафують за гроші на картках
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Наразі відповіді від фінансової установи клієнт банку не отримав, проте у коментарях йому порадили не перейматися цим і спокійно обрати собі інший банк.
"В Україні 70 банків - виберіть інший, якщо дійсно не здійснювали нічого протизаконного або того, що могло банком так розцінюватися. Не буває слідства без причини.", - радять йому.
Нагадаємо, українка розповіла, як ПриватБанк зацькував її через 23 гривні: "Хто дав вам на це право?". Клієнтка ПриватБанку поскаржився на фінансову установу через борг
Як повідомляв портал "Знай.ua", українка в "ПриватБанку" втратила час і нерви, але документи не отримала: "Де поділися гроші за 3 роки?". Клієнтка обурена зверненням у ПриватБанку
Також "Знай.ua" писав ПриватБанк дзвонить родичам клієнтів і доводить до нервових зривів: "Борг 90 гривень...". Співробітники банку вже не соромляться дзвонити родичам клієнтів, як це раніше робили колекторські компанії