Клієнт ПриватБанку розповів про зняття зайвих грошей фінансовою установою. Обурений українець досі не може повернути свої кошти.
Відповідна скарга з'явилася на сайті Мінфін, де українці розповідають про негативний досвід співпраці з банками й намагаються знайти рішення у цих ситуаціях.
За словами клієнта ПриватБанку, 2 та 5 квітня у нього було знято зайві кошти за SWIFT. Він неодноразово звертався з вимогою повернути кошти, але досі ця неприємна ситуація залишається невирішеною.
"ПриватБанком 2 та 5 квітня знято зайві кошти за SWIFT. Неодноразові звернення до банку результатів не дали. Обіцяли повернути 16 квітня, потім до 30 квітня, потім до 7 травня, але кошти так і не повернуті. При зверненні на гарячу лінію пропонують звертатися листом до ПриватБанку, який буде розглядатися 30 днів. Тобто за півтора місяця банк не може, повернути кошти (а може і не хоче). Такі дії банку вказують на вкрай зневажливе ставлення до банку і підштовхує малий бізнес до зміни банківської установи.", - йдеться у повідомленні.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Наразі відповіді від співробітників фінансової установи з поясненням ситуації та способами її вирішення не було.
Нагадаємо, українка в "ПриватБанку" отримала нового чоловіка і заблокований рахунок: "Я не заміжня!". Дівчині кажуть: приходьте у відділення, будемо розбиратися
Як повідомляв портал "Знай.ua", українець втратив слух і потрапив у "сіті" ПриватБанку: "Дзвонять, шантажують". Чоловік розповів про неприємне спілкування зі співробітниками банку
Також "Знай.ua" писав, "Знято на ігри...": після дзвінка "працівника" картка клієнта ПриватБанку спорожніла на 10 тисяч. Батькові зателефонував нібито працівник "ПриватБанку" з головного офісу і сказав, що йому потрібно пройти авторизацію