За останні кілька місяців доволі збільшилася кількість скарг громадян на сервіс одного з найбільших державних банків України "ПриватБанк". Так, буквально днями з українкою стався "подвійний" випадок. Виявилося, що жінці насолив не тільки "ПриватБанк", а й сервіс Portmone.

Справа в тому, що, за словами жінки, невідомі зняли гроші з її карти чотири рази для проведення фінансової операції за допомогою сервісу Portmone. І навіть заява до кіберполіції не допомогла вирішити неясність.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube

"Сьогодні 24.05.2021 р., дізналася що вкрадені гроші повертати не будуть, думаю що і не збиралися це робити. Гроші було знято з моєї картки на оплату невідомої мені послуги і невідомим номером на рахунок аваль банку. Заяви у поліцію і кіберполіцію теж безрезультатні і без відповіді. Я більше ніж впевнена в крадіжці грошей цим банком.

Популярні новини зараз

Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Зміни у тарифах: мобільний оператор Lifecell зробив важливе оголошення

Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня

Показати ще

Приватбанк - це злодій! 18.03.21 р. починаючи з 00;38 до 00;41 було проведено чотири оплати фірмою PORTMONE без мого відома і згоди за послуги про які я не маю уявлення до сьогодні, про злодія — PORTMONE все опишу в їх відгуках далі тільки про Приват.

Зателефонувавши оператору і заблокувавши карту з грошима я вислухала що це я сама замовляла ці послуги, точно злодії не злодії і все нормально просто я не знаю що роблю, а ці послуги замовила я (не однієї проплаченої послугою я ніколи не користувалася і оплачене телебачення у мене немає такого провайдера і не було). Вночі сходила в поліцію, написала заяву, вранці зателефонувала оператору, дівчина погодилася оформити заявку про шахрайство для розгляду в банку і порадила подати заяву в кіберполіцію, що я і зробила.

Злодії PORTMONE порадили мені зв'язатися з ПриватБанком і подати заявку на повернення коштів, що я відразу вирішила зробити і тут виявилася що мене заблокували і жодної можливості додзвониться і подати заявку через оператора у мене немає!!! Робот мене відсилає в чат, писати повідомлення. При всьому положенні у мене в цьому банку є ще ТРИ карти окрім заблокованої. Всі хто почув мою історію не сумніваються, що приват і PORTMONE — це два злодії працюють разом, я в цьому не сумніваюся. Не довіряйте грошей цьому банку.", - пише незадоволена клієнтка.

Відгук незадоволеної клієнтки, скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, українка звинуватила ПриватБанк у списанні коштів: "Це повний дурдом".

Як повідомляв Знай.uа, Ощадбанк через півтора місяці заблокував рахунки ветерана АТО: "Не хвилює".

Знай.uа писав, клієнтка Приватбанку втратила дитячі виплати через лютий збій: "Шахраї списали...".