Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
"Питання № 1 - Чому про це не повідомляють заздалегідь? У квітні 2021 р. я знялася з обліку ЦЗ, але кешбек досі не отримала (трохи більше 500грн). Заявки дивним чином пропадають, обіцяючи виплата анонсована на 24.05 так і не була виплачена. Питання № 2 - Чому так відбувається і коли кешбек буде зарахований на карту?", - пише клієнтка у відгуку.
Нові критерії мобілізації: ТЦК оновлює списки призовників - під загрозою три категорії
Термінове оновлення для "Резерв+": що треба негайно зробити
Гороскоп на літо-2025 для всіх знаків Зодіаку: Рибам не реагувати на колишніх, а Водоліям можна втекти
Ухилянтів чекає потужний удар: після санкцій ТЦК не залишиться нічого
Нагадаємо, у клієнтки Приватбанку спробували зняти гроші без її згоди: "Перевіряти ніхто не буде"
Як повідомляв "Знай.ua", киянка не може скористатися рахунком в Ощадбанку, відмовляються знімати арешт: "Дві постанови"
Знай.ua писав, клієнт Monobank поскаржився на пропажу 15 тисяч з карти: "Ні крайніх, ні винних"