Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
"Питання № 1 - Чому про це не повідомляють заздалегідь? У квітні 2021 р. я знялася з обліку ЦЗ, але кешбек досі не отримала (трохи більше 500грн). Заявки дивним чином пропадають, обіцяючи виплата анонсована на 24.05 так і не була виплачена. Питання № 2 - Чому так відбувається і коли кешбек буде зарахований на карту?", - пише клієнтка у відгуку.
Гороскоп на сьогодні 14 жовтня: шанс близнюків, робота левів та підтримка риб
Пенсії по-новому: уряд змінить формулу розрахунку виплат
Газу не вистачає: початок опалювального сезону відкладається
Терміново перевіряйте "Дію": ТЦК почали розсилати нові штрафи українцям
Нагадаємо, у клієнтки Приватбанку спробували зняти гроші без її згоди: "Перевіряти ніхто не буде"
Як повідомляв "Знай.ua", киянка не може скористатися рахунком в Ощадбанку, відмовляються знімати арешт: "Дві постанови"
Знай.ua писав, клієнт Monobank поскаржився на пропажу 15 тисяч з карти: "Ні крайніх, ні винних"