Українці продовжують скаржитися на сервіс одного з найвідоміших державних банків "ПриватБанк". На цей раз клієнтка поскаржилася, що заблокував її карти і фінансовий номер телефону через "підозрілу" операцію.

Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

За словами клієнтки, їй треба було оплатити послуги Нової пошти через сайт, але виставлений інтернет-ліміт був менше необхідної суми. ПриватБанк вирішив, що операція підозріла і без попередження заблокував всі карти жінки.

"Треба було оплатити через сайт Послуги Нової Пошти. Був встановлений інтернет-ліміт менше ніж треба. Банк вирішив, що операція підозріла і без попереднього дзвінка для того, щоб переконатися, що здійснює операцію власник карти і провести ініціалізацію, вирішили просто заблокувати всі карти і фінансовий номер телефону",- написано у відгуку.

ПриватБанк, скрін, відео YouTube

Популярні новини зараз

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Показати ще

Через годину активного листування в чатах підтримки вдалося розблокувати тільки одну з карт. А ось сам фінансовий номер можна було розблоковувати тільки через термінал самообслуговування або у відділенні Приватбанку.

"Через годину мук (зв'язатися з підтримкою без фінансового номера телефону нереально) і листування в чатах карту одну вдалося розблокувати, але фінансовий номер відновити можна тільки через термінал або у відділенні банку.

Щоб остаточно погіршити сформоване негативне ставлення до даного банку, виявилося, що заблокували вони ще карту Юніора, а розблокувати її можна лише по дзвінку з телефону сина або з його приват24. Ви совість матимете коли-небудь?", - поскаржилася жінка.

ПриватБанк, скріншот: YouTube

В кінці незадоволена клієнтка додала, що це не перший негативний досвід спілкування з банком і як тільки у неї з'явиться можливість перейти на обслуговування в іншому банку, вона негайно зробить це.

"Ми дбаємо про кошти наших клієнтів і в деяких випадках, коли система вважає операцію ризиковою, просимо пройти додаткову перевірку. Таким чином, ми можемо переконатися в тому, що операцію здійснює саме клієнт, а не третя особа",- відповіли представники банку на відгук.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше У Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"

Як повідомляє портал «Знай.иа» Клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"

Також «Знай.иа " писав, що Клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."