Клієнтка "МоноБанку" втратила власні й кредитні гроші після того, як у неї викрали мобільний телефон. Шахрай скористався додатком, встановленим у смартфоні.
Про це стало відомо після скарги клієнтки МоноБанку на сайті Мінфіну. Жінка розповіла, що протягом кількох днів перебувала у Дніпрі у справах, де й втратила свій телефон. Проте крадіжку виявила лише ввечері. Коли наступного дня вона купувала новий, то не змогла розрахуватися банківською карткою, тоді й запідозрила неладне.
"Коли на новому телефоні зайшла в додаток, побачила, що гроші відсутні: і мої, і кредит (який, до речі, я не просила, мені нав'язали). У листуванні шахрая з банком за минулий день побачила, що було кілька прохань збільшити кредит, відмова в банкоматі і 3 перекази на інші карти на суму понад 6000 грн. Причому 1 з них виділено червоним кольором "налагодження безпеки", - йдеться у скарзі.
Клієнтка "МоноБанку" розповіла, що одразу заблокувала карту, зв'язалася з банком й написала заяву в поліцію. У фінансовій установі, за її словами, жінці лише поспівчували, додавши, що якщо вона погасить кредит вчасно, то до неї не будуть застосовувати штрафні санкції.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
"Тобто банк не несе ніякої відповідальності за мої кошти, а їх витрати повинна погасити я, ще й з відсотками. Звідки шахрай дізнався пін код? Сказали, він його знав, я сама типу повідомила. Як ви думаєте, навіщо? Ніякого внутрішнього розслідування. Можливо шахраї мають своїх людей в банку? І що це за переклад на безпеку, якої зовсім немає?", - обурюється жінка.
Клієнтка банку також додала, що після отримання нової карти без її прохання їй надали кредитний ліміт у розмірі 3 тисяч гривень. Анулювати який, до слова, жінці не вдалося.
"І в кінці нашого листування-вишенька на торті — спасибі, що звернулися до нас і 2 веселих смайлики. Отримала нову карту, і там знову КЛ 3000 — навіщо? Намагалася його анулювати — не тут то було - відповідь: ми не змогли розрахувати вам ліміт. Порадьте, що робити? Віддавати банку їх 3000 (Про моїх ніхто і не згадав) чи ні?", - написала вона.
Нагадаємо, клієнт Monobank поскаржився на зникнення 15 тисяч з карти: "Ні крайніх, ні винних". Клієнт не знає, як отримати свої гроші назад
Як повідомляв портал "Знай.ua", "Монобанк" змусив клієнта милуватися на сумного кота - "4-у добу…". У банку пообіцяли розібратися з проблемою
Також "Знай.ua" писав, ПриватБанк спочфатку списав гроші, а після "відмовився" від клієнтки: "В нахабну вкрав більше 5 тисяч доларів". Українка не може отримати назад свої гроші