Напарниця Майкла Щура з "Телебачення Торонто" Ярослава Кравченко розповіла, чим обернувся для неї патріотизм багатьох українських компаній, які після широкомасштабного вторгнення росії 24 лютого почали масово використовувати українську символіку й зокрема синій та жовтий кольори нашого прапора.

Як виявилося, така ситуація викликала деяку плутанину. Адже багато логотипів компаній стали синьо-жовтими. Від таких відомих як ПриватБанк, до дрібніших.

Як розповіла Ярослава Кравченко, хоча їй і до вподоби такі настрої у суспільстві та патріотичний ребрендинг, проте декілька разів вона вже встигла потрапити у кумедну ситуацію.

Ярослава Кравченко, instagram.com/shalmaza

Наприклад, як розповіла з гумором напарниця Майкла Щура, одного разу вона намагалася викликати таксі через Satisfyer і поповнити рахунок, використовуючи додаток Uklon.

Популярні новини зараз

Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

"Мені дуже подобаються патріотичні ребрендинги компаній, мені подобаються жовто-блакитні логотипи. Але вже 3 рази намагалася викликати таксі через Satisfyer і поповнити рахунок Uklon", - розповіла вона. Ярослава Кравченко

Ярослава Кравченко

Раніше Знай писав, Ярослава Кравченко з "Телебачення Торонто" дала головну пораду під час війни. Засновниця "Дикого театру" та подруга Майкла Щура нагадала українцям не забувати жити зараз.

Також ми писали, Майкл Щур з "Телебачення Торонто" назвав найгірший курорт у Карпатах: "Жлоби зайняли гору". Майкл Щур розкритикував сервіс на гірськолижному курорті "Захар Беркут"

Нагадаємо, Оксана Забужко розповіла про давню "зустріч" з Путіним у себе вдома: "Гидко було". Письменниця розповіла про сон, який приснився їй більше 20 років тому