Держаний ПриватБанк "обнуляє" пенсійні рахунки та не надає пояснення щодо списання коштів. Відповідна скарга опублікована на порталі "Мінфін".

Зі скаргою на ПриватБанк звернулась українка, яка виявила зникнення пенсійних виплат з картки. За словами жінки, рахунок належав її матері, яка нещодавно померла. У зв'язку з цим ПФУ виплатив допомогу у розмірі двомісячної пенсії.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Рік назад померла мама. На її карточці було дві пенсії. Чесно кажучи, я була в такому горі та жаху, що навіть не думала за ті кошти. Потім через місяць коли зайшла то побачила що карту заблоковано", - розповіла українка.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Терміново в армію: обговорюють зниження призовного віку і нові правила мобілізації, кого заберуть першими

Українці, готуйтесь і не чекайте до ночі: коли точно вимкнуть світло і як не залишитися без зарядки та чаю

Нові доплати та гідна мінімалка: пенсіонерам обіцяють краще життя

Пенсію можна законно збільшити: про який трюк не розповідають пенсіонерам

Показати ще

Донька пенсіонерки вирішила, що гроші вдасться повернути, коли її тато стане спадкоємцем, однак після запиту до банку виявилось, що на пенсійній картці залишились копійки. При цьому у банку не можуть пояснити куди та чому зникли кошти, а історія транзакцій стала недоступною.

"ПриватБанк відмовляється зізнаватись куди були списані кошти, оскільки вся історія транзакцій магічним чином зникла. Тому ніколи не залишайте кошти на картках", - зазначила жінка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк обтяжить додатковою комісією: за що будуть списувати по 200 грн.

Також наш портал інформував, по кілька тисяч гривень з кожного: "Ощадбанк" автоматично списує гроші з рахунків пенсіонерів.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, залишилося менше тижня: в Україні візьмуть під жорсткий контроль усі грошові перекази.