В рамках кампанії з ребрендингу, Parimatch підтвердив підписання контракту з міжнародним чемпіоном UFC Конором МакГрегором, який не боїться сміливих викликів і завжди заряджений перемагати. «У мене немає ніяких бар'єрів, і я завжди зосереджений на перемозі! Пишаюся тим, що я є частиною Parimatch і зможу поділитися з вами своїм прагненням і силою. Я завжди насолоджуюся сміливими випробуваннями, і я вже заряджений перемагати з Parimatch!» – заявив один з найвідоміших бійців сучасності Конор МакГрегор.

Коментуючи ребрендинг, CEO Parimatch Сергій Портнов зазначив: «Наш вибір бренд-амбасадора не випадковий. Як і Parimatch, Конор МакГрегор готовий взяти на себе сміливість бути собою і виходити за рамки спорту. Він відображає силу духу і стиль компанії – динамічний та амбітний».

Бренд Parimatch за 25 років активного розвитку трансформувався в міжнародну букмекерську компанію, яка веде свою діяльність більш ніж у 60 країнах. Щоб підкреслити свій характер та індивідуальність, компанія провела глобальний ребрендинг. В рамках запуску світової кампанії вже опублікований свіжий рекламний ролик, де роль Конора МакГрегора виконав блогер і воркаутер з Казахстану – Іслам Бадургов. Спортсмени познайомилися восени 2018 на турнірі UFC у Гданську, після чого Іслам став займатися в залі Конора SBG з його особистим тренером. «Іслам Бадургов - відмінний хлопець в чудовій спортивній формі. Мені імпонує його сміливість, зухвалість і почуття гумору. Упевнений, він відмінно впорався з роллю Красеня» Конор.

Комунікаційна платформа «Заряджений перемагати!» розроблена спільно з міжнародним маркетинговим агентством Digital Choo (DC). Основа платформи – енергійність, мінімалізм, динаміка та сміливість. Спеціально для діджитал кампаній і зовнішньої реклами, презентовані віжуали популярних видів спорту в сучасному неоновому стилі.

Популярні новини зараз

Нові тарифи залишать без заощаджень: як зміняться платіжки за вивіз сміття

ТЦК штрафує роботодавців: вручай повістки або плати штрафи

Коли пролунає останній дзвоник в українських школах: названо дати

Не тільки вода та світло: для українців піднімають ще один тариф

Показати ще

Новий візуальний стиль Parimatch створений креативним агентством Banda Agency. Тепер логотип увібрав у себе різкість та динаміку, а яскравий неоновий колір Electric Yellow з першого погляду заряджає на перемогу. Оновлений Parimatch дебютує в новому форматі 6 лютого 2019 інтегрованою мультиканальною кампанією.