Відома українська співачка Надя Дорофєєва порадувала шанувальників черговою порцією незвичайних кадрів.
Відповідний пост з'явився на її сторінці в Instagram.
Надя Дорофєєва вже кілька років знаходиться на вершинці українських музичних чартів, а її пісні популярні навіть закордоном. Нещодавно вона почала сольну кар'єру і випустила перший сольний альбом "dofamine", що ще більше підняло її популярність. Але, незважаючи на це, співачка не забуває про своїх шанувальників в соцмережах.
Цього разу Надя Дорофєєва похвалилася незамінною річчю в її косметичці-тушшю від відомого українського бренду. Вона не приховала, що це рекламний пост, проте зазначила, що сама кайфує від того, що користується рекламованими продуктами.
"Класно, коли рекламуєш те, чим дійсно користуєшся 🖤 туш * * * вже багато років в моїй косметичці і конкуренції не підлягає)) зараз тестую нову ультрачорну туш Falsies", - написала співачка під постом.
"Телефонні повістки" військовозобов'язаним: як реагувати на усний виклик до ТЦК
Заплатите за всіх сусідів: "Київводоканал" терміново попередив споживачів
Пенсіонерів обкладуть податками: у кого держава забиратиме частину виплат
Зміни у мобілізації з 1 травня: Генштаб оголосив про важливе нововведення
На опублікованих кадрах Дорофєєва показала, як наносить туш на очі, а також результат після. Багато шанувальників погодилися з думкою виконавиці, проте знайшлися і ті, хто не побачив ефекту.
Нагадаємо, що чоловіки своїми ротами зачарували Дорофєєву, поки Дантес не бачить.
Як повідомляв портал Знай.uа, Дорофєєва розтопила серця запальною "вечериночкою" - відразу кілька країн: "слухайте...".
Також Знай.uа писав, що Надя Дорофєєва запалила українців новим альбомом: понад 120 тисяч за добу.