Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. 9 квітня 2021 року, чоловік написав скаргу на "ПриватБанк", в якій зазначив відсутність слів через ситуацію, що сталася. Адже вдень йому телефонують співробітники цього банку не на фінансовий номер, проте українець не встигає взяти трубку. А представники "Привату" слідом телефонують його дівчині і вимагають чоловіка до телефону.
Після жорстокого сімейного скандалу, шокований українець дзвонить назад в "ПриватБанк" і оператор не може йому пояснити, звідки у них номер телефону людини, з яким він не живе і лише кілька місяців перебуває у відносинах.
"Жодного зрозумілого пояснення. А за добу до, У мене оновилося додаток, і зажадало доступ до телефонної книги, і я як розумію звідти взялася інфа. На якому взагалі Чортовому праві, банк лізе в моє особисте життя, якщо боргів по кредиту немає, у відділенні банку останній раз був півтора роки тому, щоб оновити інфу. Хто дав банку таке право??? У мене просто відпало бажання співпрацювати з даним банком. Закриваю *** рахунки фоп і особисті і йду в будь-який інший банк, де цінують особистий простір клієнтів", - написав користувач в негативному відгуку.
Нагадаємо, клієнти "ПриватБанку" не можуть забрати гроші з рахунків: "Чекайте день, потім два, потім три"
Популярні новини зараз
Показати ще
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Як повідомляв "Знай.ua", молоді українці можуть залишитися без швидких кредитів - петиція стрімко збирає підписи
Знай.ua писав, на "ПриватБанк" надходять скарги через блокування: "Огидне ставлення до клієнта без заборгованостей"