На один з найбільших українських державних банків "Ощадбанк", де практично всі українські пенсіонери отримують пенсію, в останні кілька місяців прийшло безліч скарг на роботу мобільного додатку.
Цього разу українка поскаржилася, що через помилку представників банку довелося витрачати величезну комісію за звичайне поповнення рахунку.
Про це стало відомо повідомленням незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Під час спроби поповнити мобільний телефон я отримала відмову через ліміт коштів. Насправді переклад був до 2000 грн., що менше ліміту на картці -2500грн. Зателефонувавши на гарячу лінію я дізналася, що мій аккаунт входу до веб банкінгу заблоковано, мене направили в Ощадбанк.
Зволікати не можна: чоловікам дали 10 днів, щоб не перетворитись на ухилянтів
ТЦК почали вилучати права на блокпостах: адвокат пояснила, що потрібно робити
Пенсіонерам виплатять по 870 гривень на місяць: хто отримає надбавку
Гребуть усіх, навіть з проблемами зі здоров'ям: ТЦК можуть мобілізувати "тимчасово непридатних" українців
Після тривалого очікування в черзі менеджер повідомив, що подав заявку на розблокування акаунта, проте зайти в інтернет банкінг неможливо.
Довелося проводити оплату мобільного через термінал і заплатити 40 грн. комісії. Чому було заблоковано вхід у інтернет банкінг, якщо ліміт не перевищено і сума оплати невелика, і коли я зможу нарешті зайти в інтернет банкінг?", - розповідає клієнтка.
Також варто нагадати нашим читачам, що нещодавно українські пенсіонери скаржилися, що неможливо перенести рахунок до іншої фінансової установи. Також клієнтка банку назвала сервіс "Ощадбанку" - "рабством".
Раніше повідомляли, перевірте свої штрафи: українські банки блокуватимуть картки боржників без попередження.
Як повідомляв Знай.uа, українцям змінять порядок отримання пенсій: кому стане простіше.
Знай.uа писав, Ощадбанк залишив пенсіонерів без виходу, грошей не бачать місяцями: "Скасуйте рабство...".