Українці все частіше скаржаться не тільки на підвищення тарифів мобільного оператора Vodafone, але і на те, що на сайті не висвічується вартість доставки, а в підтримці не змогли домогтися допомоги. Відгуки українці залишають в Facebook.
"Vodafone Ukraine, підкажіть будь ласка що за треш у вас там твориться з магазином і підтримкою. 1. Я вибрала купити картку заміну, вибрала доставка за адресою, мені написало доставка безкоштовна, але далі вказана вартість продукції і ціна доставки, це як??? І пояснюйте це не мені що та як, А вашому ефективному менеджменту, який мабуть не контактує з IT", - пише клієнт.
Вона розповіла, що при спілкуванні оператор не побачила проблем і зазначила, що ніяких додаткових грошей за доставку не додає і ніяких додаткових умов не було.
"Чому ваш оператор так швидко в чаті припинив розмову, мій хлопець поки писав у вашому треш чаті додатки (який тупить просто як мабуть ваш ефективний менеджмент), оператор просто закінчив сесію, Ви там як норм, може у вас проблеми???",- пише клієнт.
Популярні новини зараз
Показати ще
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Раніше ми повідомляли, мобільних операторів викрили на ганебній схемі, тягнуть гроші без попиту.
Як повідомляв "Знай.uа", українці поскаржилися на" схему " Vodafone, гроші з рахунку зникають автоматично.
Також "Знай.uа" писав, що українці розкрили нову схему Vodafone-тягнуть гроші без дозволу.