Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
"Отримав від банку запит про походження коштів. Подав абсолютно все, що було запитано (документи+пояснення). Відмовили, написали, що потрібна додаткова інформація. Знову написав і подав. Цей банк розглядав мою заявку 5 робочих днів, а РЕГЛАМЕНТ у них 3!!! і що у відповідь знову той же запит!!! я питаю про конкретизацію, а мені "фахівець" тупо пересилає одне і те ж повідомлення!!! Що мені *** робити??? як працювати??? і так цей карантин без роботи залишив, так ще й банк не дозволяє користуватися своїми коштами!!! Нікому більше не раджу працювати з приватом, біжіть від туди в інші банки!!!", - написав користувач у негативному відгуку.У відповіді на це повідомлення співробітник "Приватбанку" вирішив не розбиратися з ситуацією привселюдно, а перейти в особисті повідомлення.
Нагадаємо, ПриватБанк без попередження заблокував карти і влаштував випробування клієнту: "Залишив без засобів для життя"
Синоптики зробили прогноз погоди на кінець тижня – не для людей зі слабкими нервами
Через аномальну погоду Україна залишиться без популярного фрукту
Соціальні виплати, пільги та субсидія виплачуватимуться за новими правилами у 2025 році
Мобілізації не уникнуть: хто в першу чергу піде до ТЦК у квітні
Як повідомляв "Знай.ua", українка звинуватила ПриватБанк у "зливі" даних: "На мене намагаються оформити кредит"
Знай.ua писав, українка в "ПриватБанку" втратила час і нерви, але документи не отримала: "Де поділися гроші за 3 роки?"