Українці все частіше скаржаться на обслуговування як в Державному банку ПриватБанк, так і в мобільному банку Монобанк. Клієнти відзначають не тільки блокування карт, але і збої в роботі, а деякі і зовсім звинувачують фінустанову у зливі даних.
Цього разу українці скаржаться на те, що в банку зняли величезний відсоток після того, як клієнт один раз допустив помилку і трохи не доплатив кредит. Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.
Клієнт розповів, що користувався кредитом від банку, а після того, як трохи не доплатив, банк почав вважати йому відсоток набагато вище того, яким він користувався спочатку. Це обурило користувача і він вирішив попередити українців про те, що грошей можуть налічувати більше, ніж вони розраховують.
"Не рекомендую монобанк користувався кредитними коштами кілька років, виключно в розрахунках в магазинах, оплата комуналки. Погашення проводив вчасно і достроково. Так розслабився що пропустив не доплату і банк не попередив про не доплату, хоча кошти мої були в банку, так звана "біла карта" без пластику. Заначка щоб погасити кредитку вчасно. Шахрайська контора. За кілька годин нарахували відсотки не 3,1% а 5,12% на місяць. Погасив за кілька годин по кредитці і шахрайську накрутку. Що буде краще.Кістка вам в горлі або порядність.Карткою н е користуюся", - пише клієнт.
У банку відповіли, що для того, щоб розібратися в ситуації, звернулися особисто.
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Раніше ми повідомляли, Українка в "ПриватБанку" втратила час і нерви, але документи не отримала.
Як повідомляв "Знай.uа", Монобанк блокує карти українців.
Також "Знай.uа" писав, що Українка звинуватила ПриватБанк у" зливі " даних.