Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на фінансову установу через виникнення боргу на банківській картці, якою протягом довгого часу не користувалися, а також через залякування.

Відповідна скарга з'явилася на сайті Мінфін, де незадоволені клієнти банків можуть висловити своє обурення обслуговуванням, розповісти про неприємні ситуації, що виникали у них з фінансовими установами, а також отримати відповідь співробітників банку та вирішити проблему.

Зі слів клієнтки банку карткою Gold не користувалися понад рік, проте там виник борг, розміром у 23 гривні. Як розповіла незадоволена авторка скарги, через це співробітники фінансової установи телефонували третім особам і залякували судом.

ПриватБанк, скріншот: YouTube

"Жахливий банк, співробітники банку телефонують третім особам за боргом в 23 гривні по карті голд. І нічого не пояснивши називають боржником Приват Банку. Борг утворився за користування карткою, якою рік не користувалася. Закрити відмовилися, а що зніматимуть за користування чомусь сказали, коли мінус 23 грн утворилося, Вам не соромно телефонувати літнім людям і лякати судом тощо??? Хто дав вам на це право???", - йдеться у скарзі клієнта банку. Скарга клієнта банку

Популярні новини зараз

За безкоштовні поїздки в автобусах тепер доведеться платити

"Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте

Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати

Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"

Показати ще

Водночас співробітники банку у своїй відповіді нагадали про те, що завдяки бездоганній кредитній історії клієнт можете розраховувати на лояльне ставлення банків в разі надання нових кредитів. А також пояснили нюанси списання членського внеску.

ПриватБанк, фото: скріншот YouTube

"Якщо по картці Gold немає клієнтських операцій (прибуткових або видаткових) протягом 90 днів, списання членського внеску припиняється до тих пір, поки клієнт скористається карткою. Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії.", - відповіли у банку. ПриватБанк

У банку додали, що згідно з умовами та правилам, у разі виникнення простроченої заборгованості, працівник кредитного підрозділу зобов'язаний використовувати всі законні способи впливу на клієнта, щоб забезпечити погашення кредиту. Крім того, він може будь-яким способом доводити до відома третіх осіб про заборгованість.

Фото: minfin.com.ua

Нагадаємо, клієнтка ПриватБанку заявила про "нав'язування" кредиту: "Шахрайство чистої води". Українка розповіла про проблему, яка виникла в банку

Як повідомляв портал "Знай.ua", українка в "ПриватБанку" втратила час і нерви, але документи не отримала: "Де поділися гроші за 3 роки?". Клієнтка обурена зверненням у Приватбанку

Також "Знай.ua" писав ПриватБанк дзвонить родичам клієнтів і доводить до нервових зривів: "Борг 90 гривень...". Співробітники банку вже не соромляться дзвонити родичам клієнтів, як це раніше робили колекторські компанії