Клієнт "ПриватБанку" не зміг отримати переказ з Чехії від свого друга через проблеми з верифікацією.

Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.

Як розповів чоловік, то 14 травня він отримав переказ в 200 євро від товариша з Чехії, але отримати їх в касі банку не зміг - готівки не було. Йому порадили перевести гроші через Приват24 на карту, але у неї закінчився термін дії. Тоді клієнт вирішив відкрити електронну карту, а потім вже зробити переказ.

"14.05.2021 року отримав від товариша переклад з Чехії — 200 євро. У касі не було. Порадили перевести через приват 24 на карту. У карти закінчився термін дії.
У чаті запитав чи можна відкрити електронну (діджитал) і потім знати переведуть ці гроші - запевнили все ок", - написав чоловік.

ПриватБанк, скріншот з відео

Популярні новини зараз

"Відрізати два міста, прикриваючись миром": відомий екстрасенс визначив плани росії на травень 2024

З'ясовуватимуть після конфіскації: адвокат розповів, як "забиратимуть" авто на користь ЗСУ

ВПО запропонують розпочати життя з чистого аркуша: як це зробити

Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики

Показати ще

Після додавання іншої карти гроші зарахувалися на карту, але банк зажадав, щоб йому клієнт скинув паспорт і код, що і було зроблено. Чоловік задоволений пішов знімати кошти, але банкомат відмовився видавати гроші. Після цього чоловік 30 разів відправляв на верифікацію фото з паспортом, але і це не увінчалося успіхом.

"Зарахував кошти. Додав свою карту Спорт банк (ОКСІ банк) в приват 24 і думав все добре.
Але ні. Попросили верифікацію. Скинув весь паспорт і код.
Пішов в банкомат знімати - не видає. Пише роблему - телефонуйте на 3700. Витратив 15 хвилин часу не відповіли і не передзвонили взагалі. Знову в онлайн чаті пробую перевести на свою прив'язану в Приват 24 карту з ОКСІ Банку - заблоковано як ризикова операція.

Дійсно? Зі своєї на свою карту ризикова???
Скинув близько 30 фото з паспортом. нічого не підійшло типу. Іншого методу немає.
Висновок одне знущання над клієнтом банку, шахрайські дії, введення в оману. ніякого сервісу. безвідповідальність, зловживання ресурсами які надані як фін.установа",- написано у відгуку.

У банку відповіли, що дана процедура спрямована на протидія шахрайству. Адже бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-карти і в цьому випадку смс не є перешкодою для них.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Українець втратив доступ до рахунку в "ПриватБанк", приписали невідомий борг: "суму взяли з повітря..."

Як повідомляє портал «Знай.иа» Українка відмовилася від "ПриватБанку" і зіткнулася з блокуванням платежів: "не випадковість і не збій"

Також «Знай.иа " писав, що З картки "Приватбанку" шахраї вкрали всі гроші, з поверненням тягнуть: збиток клієнта майже $2 тисячі