Клієнт "Vodafone" розповів, що за три дні з рахунку "зникли" 170 гривень на телефоні його сина. Нібито номер був підключений до однієї з платних послуг.

Відповідний відгук чоловік залишив на сайті Отзыв.юа.

За словами чоловіка, мобільний рахунок був поповнений на 170 гривень, але вже через три дні гроші закінчилися. Коли нарешті вдалося поговорити з оператором, то з'ясувалося, що цей номер підключений до контент-послуги, а до якої саме - не сказали.

Зрештою, гроші не повернули, а невідому послугу відключили.

"Сплатив рахунок своєму 12-ти річному синові в розмірі 170 грн. Через три дні телефон став видавати фразу "мало коштів для здійснення дзвінка". Після довгих мук, додзвонившись оператору отримав інформацію про нібито підключену контент послугу, про яку він не має права говорити через міркування конфіденційності. Гроші не повернули, послугу відключили. Шахраї і злодії!",- написано у відгуку.

Популярні новини зараз

Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки

"Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня

Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів

Показати ще

У "Vodafone" відповіли, що в даній ситуації є пояснення, адже підключення контент-послуг відбувається тільки за запитом користувача. А інформація в про всі контент послуги є у відкритому доступі на офіційному сайті

"Можете написати нам в особисті повідомлення нашої сторінки або в чат на сайті або в додатку - обов'язково все перевіримо і допоможемо розібратися в ситуації",- написали представники оператора.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Абонент Vodafone втрачає оплачені пакети послуг, віддаючи щомісяця 120 гривень: "для чого це робите?" Абонент намагається зрозуміти, чому оператор після оплати не нараховує пакет послуг

Як повідомляє портал «Знай.иа» Клієнт Vodafone залишився без Інтернету при списаннях 225 грн за 40 гб: "користуюся тиждень…"Українець поскаржився на маленьку швидкість інтернету в найдорожчому тарифі

Також «Знай.иа " писав, що Українці скаржаться на пропажу грошей по рахунку Vodafone: списали 90 гривень за 7 днів, операторам не додзвонитися