Клієнтка Приватбанку поскаржилася на фінансову установу через незрозумілі запити на списання грошей з особистої картки.
Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфіну.
За словами якоїсь Irvalent, нещодавно вона оформила карту Приватбанку, проте тепер їй щодня приходять СМС-повідомлення про спробу списання грошових коштів відділенням фінансової установи з Дніпра.
"Звертаюся до них що це таке, отримаю постійно відповідь що це списання грошей Міланом, зекредіт.Нічим вони мені не можуть допомогти, лише заблокувати карту. Я тільки недавно отримала її. Це вже повний дурдом, а не банківська таємниця. Приват банк продає дані клієнтів", - написала незадоволена клієнтка.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
У свою чергу представник Приватбанку відповів, що клієнт самостійно надає свої дані на подібних сервісах і вписує реквізити карти, які відомі тільки йому. ПриватБанк в даному випадку може лише підказати, коли була оформлена підписка, однак заблокувати автоматичне списання коштів не в змозі.
У коментарях користувачі мережі відзначили, що клієнтка сама винна в спробах списання коштів, а робить винним ПриватБанк.
"Ось так Irvalent і "отримала гроші" на карту Привату, а тепер ні віддавати ні платити відсотки Irvalent Мілоану не хоче - а в усьому винен приват", - написав Toxa David.
Нагадаємо, що Ощадбанк через півтора місяці заблокував рахунки ветерана АТО:"не хвилює".
Як повідомляв портал Знай.uа, клієнтка Приватбанку втратила дитячі виплати через лютий збій: "шахраї списали...".
Також Знай.uа писав, що львів'янин поскаржився на "ПриватБанк", який заборонив платити за померлого тестя: гроші повисли в повітрі.