У Міністерстві соціальної політики України детально розповіли про нові правила призначення та нарахування субсидій. Дана тема в останні кілька місяців викликає дуже багато питань у існуючих і потенційних одержувачів подібних виплат.
Представники відомства відібрали питання, що найчастіше зустрічаються від громадян і підготували, на їхню думку, вичерпні відповіді.
Про це стало відомо завдяки новій публікації прес-служби Міністерства соціальної політики України в мережі Facebook.
Які документи потрібні для переоформлення житлової субсидії за новими правилами?
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Як і раніше, у загальному випадку, для призначення субсидії потрібно подати заяву відповідної форми та декларацію.
Для отримання бланків та подання документів обов'язково особисто приходити в управління соціального захисту?
Ні. Міністерство соціальної політики України вже довело до відома структурні підрозділи з питань соціального захисту та територіальних громад щодо нових форм бланків відповідних документів: заяви про призначення та надання житлової субсидії та Декларації про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
Отримати їх можна безкоштовно і надаються вони у разі звернення громадянина безпосередньо до органу надання субсидій. Але також можна роздрукувати з сайту Міністерства соціальної політики (в цьому літнім людям можуть допомогти діти, онуки, знайомі). І тоді нікуди не треба ходити.
Заповнивши ці форми, можна відправити їх поштою на адресу місцевого управління соціального захисту населення (адреси управлінь вказані на сайтах регіональних органів виконавчої влади, а також на сайті Міністерства соціальної політики).
Також документи можна надати:
- уповноваженій посадовій особі виконкому місцевої ради територіальної громади;
- у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) територіальної громади.
Вони протягом трьох робочих днів передадуть заповнені документи структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.
Можна також заповнити бланки в електронному вигляді і відправити їх по електронній пошті.
Більшість одержувачів субсидій - пенсіонери, які не вміють користуватися інтернетом і звикли всі питання вирішувати особисто. Як тут бути?
- Пенсіонерам у заповненні та відправці документів можуть допомогти діти, онуки, сусіди, знайомі. Люди поступово адаптуються до технічних новацій. І кількість звернень в електронній формі постійно зростає.
Як діяти жителям громад, які були укрупнені шляхом об'єднання?
З питаннями оформлення субсидій громадяни можуть звертатися:
- старости виконкому територіальної громади,
- структурного підрозділу з питань соціального захисту суспільства,
- Центри з надання адміністративних послуг (ЦНАП) територіальної громади,
- органи соціального захисту держадміністрації району.
Раніше повідомляли, без комісії та задушливих черг: українцям показали прості кроки для отримання субсидії.
Як повідомляв Знай.uа, аліменти на повнолітніх дітей: українцям пояснили, коли доведеться платити за "проблемними" рахунками.
Знай.uа писав, пенсія в 60 світить не всім: в Україні знову підвищать вимоги до стажу.