У Міністерстві соціальної політики України детально розповіли про нові правила призначення та нарахування субсидій. Дана тема в останні кілька місяців викликає дуже багато питань у існуючих і потенційних одержувачів подібних виплат.

Представники відомства відібрали питання, що найчастіше зустрічаються від громадян і підготували, на їхню думку, вичерпні відповіді.

Про це стало відомо завдяки новій публікації прес-служби Міністерства соціальної політики України в мережі Facebook.

субсидії, скріншот з відео

Які документи потрібні для переоформлення житлової субсидії за новими правилами?

Популярні новини зараз

"Бусифікації" кінець? Верховна Рада взялася за перевірку зловживань ТЦК

Соціальні виплати, пільги та субсидія виплачуватимуться за новими правилами у 2025 році

Відразу у 9 областях пенсіонерам виплатять по 3 тис грн: хто саме отримав право на допомогу

Не субсидія і не пільги: українці отримають окрему допомогу на комуналку

Показати ще

Як і раніше, у загальному випадку, для призначення субсидії потрібно подати заяву відповідної форми та декларацію.

Для отримання бланків та подання документів обов'язково особисто приходити в управління соціального захисту?

Ні. Міністерство соціальної політики України вже довело до відома структурні підрозділи з питань соціального захисту та територіальних громад щодо нових форм бланків відповідних документів: заяви про призначення та надання житлової субсидії та Декларації про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Отримати їх можна безкоштовно і надаються вони у разі звернення громадянина безпосередньо до органу надання субсидій. Але також можна роздрукувати з сайту Міністерства соціальної політики (в цьому літнім людям можуть допомогти діти, онуки, знайомі). І тоді нікуди не треба ходити.

Заповнивши ці форми, можна відправити їх поштою на адресу місцевого управління соціального захисту населення (адреси управлінь вказані на сайтах регіональних органів виконавчої влади, а також на сайті Міністерства соціальної політики).

Також документи можна надати:

- уповноваженій посадовій особі виконкому місцевої ради територіальної громади;

- у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) територіальної громади.

Вони протягом трьох робочих днів передадуть заповнені документи структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

Можна також заповнити бланки в електронному вигляді і відправити їх по електронній пошті.

Більшість одержувачів субсидій - пенсіонери, які не вміють користуватися інтернетом і звикли всі питання вирішувати особисто. Як тут бути?

- Пенсіонерам у заповненні та відправці документів можуть допомогти діти, онуки, сусіди, знайомі. Люди поступово адаптуються до технічних новацій. І кількість звернень в електронній формі постійно зростає.

Як діяти жителям громад, які були укрупнені шляхом об'єднання?

З питаннями оформлення субсидій громадяни можуть звертатися:

- старости виконкому територіальної громади,

- структурного підрозділу з питань соціального захисту суспільства,

- Центри з надання адміністративних послуг (ЦНАП) територіальної громади,

- органи соціального захисту держадміністрації району.

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Раніше повідомляли, без комісії та задушливих черг: українцям показали прості кроки для отримання субсидії.

Як повідомляв Знай.uа, аліменти на повнолітніх дітей: українцям пояснили, коли доведеться платити за "проблемними" рахунками.

Знай.uа писав, пенсія в 60 світить не всім: в Україні знову підвищать вимоги до стажу.