У Міністерстві соціальної політики України детально розповіли про нові правила призначення та нарахування субсидій. Дана тема в останні кілька місяців викликає дуже багато питань у існуючих і потенційних одержувачів подібних виплат.

Представники відомства відібрали питання, що найчастіше зустрічаються від громадян і підготували, на їхню думку, вичерпні відповіді.

Про це стало відомо завдяки новій публікації прес-служби Міністерства соціальної політики України в мережі Facebook.

субсидії, скріншот з відео

Які документи потрібні для переоформлення житлової субсидії за новими правилами?

Популярні новини зараз

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Показати ще

Як і раніше, у загальному випадку, для призначення субсидії потрібно подати заяву відповідної форми та декларацію.

Для отримання бланків та подання документів обов'язково особисто приходити в управління соціального захисту?

Ні. Міністерство соціальної політики України вже довело до відома структурні підрозділи з питань соціального захисту та територіальних громад щодо нових форм бланків відповідних документів: заяви про призначення та надання житлової субсидії та Декларації про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Отримати їх можна безкоштовно і надаються вони у разі звернення громадянина безпосередньо до органу надання субсидій. Але також можна роздрукувати з сайту Міністерства соціальної політики (в цьому літнім людям можуть допомогти діти, онуки, знайомі). І тоді нікуди не треба ходити.

Заповнивши ці форми, можна відправити їх поштою на адресу місцевого управління соціального захисту населення (адреси управлінь вказані на сайтах регіональних органів виконавчої влади, а також на сайті Міністерства соціальної політики).

Також документи можна надати:

- уповноваженій посадовій особі виконкому місцевої ради територіальної громади;

- у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) територіальної громади.

Вони протягом трьох робочих днів передадуть заповнені документи структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

Можна також заповнити бланки в електронному вигляді і відправити їх по електронній пошті.

Більшість одержувачів субсидій - пенсіонери, які не вміють користуватися інтернетом і звикли всі питання вирішувати особисто. Як тут бути?

- Пенсіонерам у заповненні та відправці документів можуть допомогти діти, онуки, сусіди, знайомі. Люди поступово адаптуються до технічних новацій. І кількість звернень в електронній формі постійно зростає.

Як діяти жителям громад, які були укрупнені шляхом об'єднання?

З питаннями оформлення субсидій громадяни можуть звертатися:

- старости виконкому територіальної громади,

- структурного підрозділу з питань соціального захисту суспільства,

- Центри з надання адміністративних послуг (ЦНАП) територіальної громади,

- органи соціального захисту держадміністрації району.

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Публікація прес-служби Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Раніше повідомляли, без комісії та задушливих черг: українцям показали прості кроки для отримання субсидії.

Як повідомляв Знай.uа, аліменти на повнолітніх дітей: українцям пояснили, коли доведеться платити за "проблемними" рахунками.

Знай.uа писав, пенсія в 60 світить не всім: в Україні знову підвищать вимоги до стажу.