Українці продовжили скаржитися на один з найбільших державних банків країни - ПриватБанк. Нове звернення вже з'явилося в мережі.
Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.
"Забирають гроші собі" - з гучного заголовка почав клієнт даного банку. Він розповів, що ПриватБанк без будь-якого попередження забрав гроші з Бонус+, при цьому, у клієнта там була немаленька сума грошей.
Як тільки він помітив пропажу, відразу ж звернувся до співробітників в чат, і почав питати, чи не хочуть вони повернути їх на місце, так як подібним чином з клієнтами надходити не можна.
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
В результаті, як розповів клієнт фінансової установи у своїй скарзі, його ввічливо послали, і дали зрозуміти, що ніхто повертати їх не буде.
"Не раджу тримати більше 100 гр в цьому банку. А краще взагалі не тримати або знімати миттєво" - сказано у відгуку.
Практично відразу прийшла відповідь Банку на цю ситуацію. У коментарях вони запропонували перейти в особисті повідомлення, щоб більш детально розібратися в даній ситуації.
Як саме розв'язалася ситуація - не повідомляється. Також невідомо, чи продовжив клієнт користуватися послугами даної фінансової установи.
У коментарях лише чоловік ще раз зазначив, що рахунок закрили, а гроші забрали без будь-яких роз'яснень.
Нагадаємо, раніше "ПриватБанк" запідозрили в прихованих платежах, 900 грн пішли в нікуди - " вас попереджали"
Як повідомляє портал "Знай.uа" "Одна зграя": клієнтка "Приватбанку" чотири рази заплатила за неіснуючий товар-ніхто не питав
Також "Знай.uа" писав, що ПриватБанк заблокував рахунок бізнесмена, позбавивши його всього: втратив 600 тисяч на рівному місці