Клієнти продовжують висловлювати своє невдоволення сервісом одного з найпопулярніших державних банків - "Приватбанку". На цей раз клієнт поскаржився, що банк не захотів розбиратися з його помилкою введення пароля, а просто заблокував операцію. Відповідний відгук опублікований на сайті «Мінфін».

За словами клієнта, він спробував скористатися своєю новою віртуальною картою через Мобільний додаток. Однак при введенні пароля він допустив помилку.

"Після перейшов в пункт для отримання ЦВВ карти по смс, мені вибила «помилка з підозрілими діями», окей, подзвонив, як зазвичай, на гарячу лінію, бот мені почав розповідати за зміну пароля, але про підтвердження дій нічого не було. Написав в чат, оператор виставив форму, я підтвердив всі дані детально і відразу ж, після чого мені повідомили, що операція заблокована через Службу безпеки Приватбанку", - розповідає клієнт.

У Службі безпеки йому відповіли, що тепер він повинен очікувати один робочий день, щоб Служба безпеки зв'язалася з ним для підтвердження операцій.

«Інші банки ... працюють набагато швидше, хоч ти о 3 годині ночі знімаєш 15000, тобі відразу ж передзвонюють і запитують, ви проводили операцію? У приваті ніколи такого не було і не буде, вони тебе доведуть через помилку введення пароля і змусять бігати у відділення»,-вважає українець.

Популярні новини зараз

Лише $100 на місяць: адвокати беруться захистити ухилянтів від ТЦК, можна оформити підписку

Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Показати ще

Він також зажадав, щоб ПриватБанк створив лінію підтримки, щоб була можливість написати скаргу на Службу безпеки.

«Від Приватбанку за очікування я чекаю вибачення, у мене IP-адреса, як і провайдер, не змінюється вже протягом 5 років, стільки і існує у мене карта Приватбанку. І вони мені по моєму ж IP-адресою, по моєму місцю розташування, довіреному пристрою кажуть, що я нібито роблю підозрілі дії? Господи, жахливий банк, швидше за все я закрию рахунок у Вашому банку і ніколи в вашу сторону не подивлюся, максимальна жахлива взаємодія з клієнтами, жахливий сервіс, чекаю розгорнутої відповіді, і будь ласка не своїми фразами, посилаючись на свою угоду користувача, я хочу нормальної людської відповіді», - вимагає ображений клієнт.

У коментарях інші українці вказали автору повідомлення на неприпустимість його тону.

«"Вимагаю, вимагаю, вимагаю" - чи не багато вимог від ноунейма? А банк вимагає від вас ідентифікації, причому обґрунтовано, бо у них є таке право згідно з умовами і правилами, але не пам'ятаю, щоб там було написано, що ви можете вимагати», - додає один з коментаторів.

Нагадаємо, раніше У Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"

Як повідомляє портал «Знай.uа» Клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"

Також «Знай.uа " писав, що Клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."