В останні кілька місяців українці, які є клієнтами "Ощадбанку", стали все частіше скаржитися на сервіс фінансової установи. Цього разу незадоволений клієнт вирішив розповісти, як клієнти бачать "невиправдані" страховки.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Ощадбанк, кадр з відео, зображення ілюстративне: YouTube

"7 червня 2021 року пішов відкривати карту "Моя карта". У відділенні на Малишка Андрія, 39 чорнявий "шахрай" зажадав 150 грн за страховку картки. Сказав що відмовитися не можна. Навіщо мені потрібна їх страховка, якщо в Україні все це марно. Пішов у відділення на Андрія Малишка 15/1. Там оформили карту без лівих 150 гривень. Йдучи додому я закинув туди 50 грн.

Прийшов додому і хотів через додаток зайти на карту і глянути що і як. Але додаток глючний, робився неосвіченими людьми. Нічого там не знайшовши, зайшов на сайт. І при реєстрації карти почалися сюрпризи. Код підтвердження не приходив. Довелося дзвонити на гарячу лінію близько 12 разів. Потім мені сказали, що мені зателефонують і продиктують код. Так і ніхто не дзвонив. Думаю - якщо відразу геморой почався, то що буде далі. І пішов закривати цю горе карту.

Популярні новини зараз

Посилення мобілізації в Україні: як позбавлятимуть прав ухилянтів

За один долар – 50 гривень: до чого варто готуватися українцям

Землю накрила потужна магнітна буря, як встояти на ногах

Українці намагаються зберегти своє майно перед законом про мобілізацію: що хочуть встигнути

Показати ще

Знявши свої бабки, я прийшов в горі банк. Але і там сюрприз. Карту так і не закрили. Бо там було 3 гривні. Їх не зняли в касі, так як комісія ще 5 грн. А якщо на карті є хоч пару гривень, то її не закриють. Я принципово не заплатив 5 гривень. Я не олень. Навіть при закритті карти, хотіли обдурити. Я просто її заблокував і викинув у сміття. Працівників нормальних нема. Одні стажери і ледве дихаючі бабусі. Не влазьте в це болото люди!!! Професіоналів там немає.", - пише незадоволений клієнт "Ощадбанку".

Важливо також зазначити той факт, що представники "Ощадбанку" написали свою відповідь: "Про процедуру реєстрації в Ощад 24/7, вхідний дзвінок з одноразовим паролем генерується автоматично на ваш фінансовий номер телефону, відразу після введення даних карти. Якщо виникають складнощі - ми завжди раді допомогти".

Відгук клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Відповідь клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, "Монобанк" змусив клієнта милуватися на сумного кота - "4-а доба…".

Як повідомляв Знай.uа, "ПриватБанк" програв клієнту апеляцію у справі про кредит: "Чекайте три роки".

Знай.uа писав, "Ощадбанк" вивернув з Клієнта "штраф" за вчасно погашений кредит: "логіки нуль".