Українці все частіше почали скаржитися на якість роботи різних поштових служб. Цього разу під роздачу потрапила "Нова пошта", яка доставила товар неякісно.
Відгук незадоволена клієнтка залишила на порталі "otzyvua.net", де і пояснила, в чому ж проблема.
Як сказано в повідомленні, посилка прийшла на відділення Нової пошти в місті Бориспіль, по вулиці Київський Шлях, 2/6. Була вона в жахливому стані, клієнтка навіть зробила додаткові знімки, щоб в разі чого, у неї були докази.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
У посилці був матрац, і як сказано у відгуку, він прийшов не тільки в жахливому стані, але ще був і брудним, і порваним.
На цьому пригоди не закінчилися. З клієнтки хотіли взяти грошей практично в два рази більше, ніж було зазначено спочатку.
"Ще й за доставку гроші хотіли здерти, у мене в накладній за доставку була сума 1860грн., а кур'єр привіз матраци зі своєю накладною 3010грн, це що за жах? Хто мені відновить матрац " - пише покупниця.
До даного відгуку не було залишено додаткових коментарів, тому, як вирішилася дана ситуація - невідомо.
Нагадаємо, що нова пошта-українська компанія, яка надає послуги експрес-доставки документів, вантажів і посилок. Заснована була в 2001 році В'ячеславом Климовим і Володимиром Поперешнюком. Стартовий капітал склав 7 тисяч доларів.
Раніше повідомляли, "Нова пошта" пробила чергове дно доставки до дверей: "після інфаркту на п'ятий поверх...".
Як повідомляв Знай.ua, "Нова пошта" оголосила про нововведення: тепер це зможе зробити кожен українець.