Українці все частіше почали скаржитися на якість послуг операторів мобільного зв'язку. Цього разу незадоволена клієнтка розповіла про зняття грошей за послуги, які вона не замовляла.
Відгук був опублікований на сайті Otzyvy, де Українка пояснила всю суть проблеми більш детально.
Користується послугами компанії Vodafone вона вже 15 років, проте, останнім часом стикається з величезною кількістю проблем, тому почала замислюватися про зміну оператора.
Причина в підключенні не замовлених послуг, які У інших операторів підключаються, тільки за згодою або необхідності абонента.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Ірина Терентьєва пише: "Знімають гроші з підключенням ,якого я не замовляла, нібито воно підключається автоматично до пакету,якщо день у день не поповнив свою пакетну пропозицію, 10 грн. / день зняття. Обдираловка по чесному. Оператори не компетентні, так мало того ,коли ти хочеш отримати пояснення ,він тобі каже "не перебивайте мене". Це як називається?".
"Якщо ти хочеш поміняти і пакет, щоб тебе не переводили на денний пакет зі зняттям або відключити цю функцію, виявляється це обов'язкова пропозиція для всіх пакетів Вадафон. Мене не питають потрібен мені цей пакет за 10грн./ день, просто підключають знімають гроші і моя пакетна пропозиція виходить не 85 грн./меса.т. к треба докидывать, а 100 грн./ місяць і так кожен місяць" - підсумувала вона в кінці.
Раніше повідомляли, клієнт Vodafone залишився без Інтернету при списаннях 225 грн за 40 гб: "користуюся тиждень…".
Як повідомляв Знай.uа, абоненти просять створити єдину мобільну базу: боротьба з шахраями і безпека.
Знай.uа писав, українці скаржаться на пропажу грошей по рахунку Vodafone: списали 90 гривень за 7 днів, операторам не додзвонитися.