Оператора мобільного зв'язку Vodafone звинуватили в тому, що він заблокував картку пенсіонера з подиву. Про це написала клієнтка компанії на сайті otzyvua.

"Якщо не користуєшся телефоном частіше, ніж раз на два тижні, то отримати PUK-код неможливо! Випадково заблокували картку. Оператор не зміг ідентифікувати номер, тому що з нього дзвонять не частіше, ніж раз на два тижні і тільки на п'ять номерів. Номер належить Пенсіонеру. Йому не треба дзвонити частіше!!! І то, тільки в мережі", - пояснює пробему розсерджена клієнтка.

Вона додала, що на той момент на картці було 200 гривень, які «пішли на користь компанії».

"Супер! чи не совісно вам?! Оператор, як папужка, сидить і відповідає одне і те ж. ДО РЕЧІ, клієнтом на цьому номері були ще з часів МТС. Нову картку, мабуть, купувати більше не будемо. Нехай грошик з пенсії піде вам на бідність», - побажала вона.

Популярні новини зараз

В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися

"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу

Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Показати ще

У відповідь в компанії принесли свої вибачення і запропонували допомогу для вирішення проблеми.

«Розуміємо ваше хвилювання з приводу ситуації, однак хочемо підказати, що питання безпеки для нас найважливіше і ми йому приділяємо величезну увагу. Щоб отримати PUK-код, необхідно володіти персональною інформацією від номера і знати деталі від його використання. В іншому випадку нічого не вийде", - пояснили жінці.

"Також ми передбачили варіанти відновлення PUK-коду для абонентів, які рідко дзвонять, - в таких ситуаціях досить підказати IMEI пристрою, в якому використовувалася картка. Зазвичай для реальних власників номера надати подібну інформацію не складає труднощів, чи не так?» ,- нагадали клієнтці в компанії.

«У доповненні до того, що вам відповів представник Vodafone, хотів би додати, що IMEI телефону можна дізнатися, набравши на клавіатурі комбінацію *#06#. А оператор молодець, що переживає за безпеку абонентів! Це правильно!",- підтримали дії компанії коментатори.

Раніше повідомляли, клієнт Vodafone залишився без Інтернету при списаннях 225 грн за 40 гб: "користуюся тиждень…".

Як повідомляв Знай.иа, абоненти просять створити єдину мобільну базу: боротьба з шахраями і безпека.

Знай.иа писав, українці скаржаться на пропажу грошей по рахунку Vodafone: списали 90 гривень за 7 днів, операторам не додзвонитися.