В основному Telegram-канал "Чорний Список" публікує фотографії та відео користувачів, які пов'язані з поганою або зіпсованою продукцією в тому чи іншому українському супермаркеті або магазині.

Українець зовсім недавно став свідком неприємної ситуації, коли придбав французький хот-дог в "Сімейній пекарні", яка знаходиться на станції метро "Академмістечко" в Києві. Адже йому хотіли продати позицію з надкусаною сосискою.

Надкушений хот-дог, скріншот: Telegram

А зараз показали, як насправді працює діджиталізація держави, електронні черги та запис на сайті в одному Центрів обслуговування клієнтів, ДТЕК. У публікації повідомляється, що в установі працює всього два співробітники, а українці через це змушені стояти під дощем, щоб не пропустити свою чергу.

"Неможливо ні довідку забрати, ні договір підписати. #ДТЕК Центр обслуговування клієнтів на Семена Палія, 113б. #Одеса", - йдеться в публікації.

Довга черга, скріншот: Telegram

"Одні пі*араси в Україні залишилися при владі!!!!", "У мене все ок з електронною чергою завжди. А в живих чергах стоять тільки бабки, які заперечують блага еволюції", - пишуть користувачі в коментарях.

Популярні новини зараз

Хоч-не хоч, а в ТЦК йти все одно доведеться: українцям не залишили альтернативи

Додаткова підтримка пенсіонерів: нова виплата 944 грн на місяць

ТЦК заблокували водійські права: чи можна повернутися за кермо

Не 3,5 і навіть не 4 грн за кВт: українцям назвали "справедливий" тариф на світло

Показати ще

Нагадаємо, McDonald's затопило разом з переляканими українцями: "Бургери з видом на море"

Як повідомляв "Знай.ua", в харківському супермаркеті чіпають рибу брудними руками і бігає кіт: "Бореться зі шкідниками"

Знай.ua писав, українці виявили голку в шашлику, купленому в супермаркеті: могли не вийти з-за столу