«Ощадбанк» звинуватили в тому, що він випадково перерахував гроші клієнта не туди. Про це написав клієнт компанії на сайті «Мінфін».

«Самий гірший банк - зробив оплату комунальних послуг повинні були перерахувати кошти на тепломережу, а відправили кошти в ЖКХ. Тепер, щоб забрати кошти, треба чекати 2 тижні, і відсоток за операцію не хочуть віддавати – кажуть, ви повинні самі вирішувати з касою. Сума не мала і провина тут повністю банка, а гроші повертати не хочуть. Нікому не раджу цей банк», - пояснює проблему розсерджений клієнт.

У відповідь в компанії принесли свої вибачення і запропонували допомогу для вирішення проблеми.

«Доброго дня! Дуже хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, в якому проводили платіж», - відповіли клієнту в компанії.

Популярні новини зараз

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

Інший клієнт скаржиться, що «Ощадбанк» ігнорує мобільний додаток «Дія».

«Випустили мені в Ощадбанку зарплатну карту, приходжу забирати, просять паспорт, пояснюю - перебуваю в тривалому відрядженні в нерідному місті, паспорта з собою немає, є додаток «Дія», права, копія паспорта. Нічого не підходить, зчитувачів для додатка немає, йдіть до керуючого, у якого черга в п’ять чоловік, ну або їдьте в інше місто за паспортом, ну і всім цим займайтеся без зарплати, тому що вона на карті. Діджіталізація... країна говорить - все в телефоні... все, як завжди...», - обурюється чоловік.

«Доброго дня! Для отримання картки у відділенні необхідно дійсно надати оригінал паспорту. Ідентифікація клієнтів по мобільному додатку «Дія» поки не реалізовано», - пояснили в банку причину відмови.

Раніше повідомляли, не розрахувалися при звільненні: як за законом домогтися виплат від роботодавця.

Як повідомляв Знай.uа, клієнтам "Ощадбанку" нав'язують карти з кредитним лімітом, відповідь співробітників вражає "Я втомилася".

Знай.uа писав, "Приват" почав працювати цілодобово: банк вирішив порадувати бізнесменів.