Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
"Грошей я не отримала, але коли перевірила картку, побачила, що 9000 грн з картки зникли, які мені були терміново потрібні! Я звернулася на гарячу лінію, але так і не зрозуміла, коли мені повернуть мої гроші. Я не можу довго чекати, тому що мені треба оплатити лікування. Вирішіть проблему, в яку Ви мене втягнули. Для мене це дуже великі гроші", - написала Українка в негативному відгуку.
"Разом з цим наші фахівці роблять все можливе, щоб вирішити ваше питання якомога швидше", - йдеться у відповіді "Приватбанку".
Скільки доведеться платити за електроенергію з 1 березня: тариф не для всіх буде однаковим
Українцям платитимуть подвійні пенсії: чиї гаманці стануть удвічі товщі
Доплати за стаж у 2025 році: хто з пенсіонерів потрапив до "списків" на підвищення
Українцям виплатять солідну допомогу: хто може отримати близько 11 тисяч на місяць
Нагадаємо, ПриватБанк заблокував карту клієнтки за чужий борг у 3000 гривень: "Хто компенсує мої нерви?"
Як повідомляв "Знай.ua", українка повернулася з-за кордону і виявила "нулі" на картці "Ощадбанку": "Змінили номер на незнайомий"
Знай.ua писав, клієнтка Приватбанку погасила весь кредит і знову виявила борг у 1600 гривень: відділення закрили, пояснень не дали