Українці час від часу натикаються у супермаркетах та інших торгових точках на продукцію невідповідної якості. Часто про це стає відомо вже вдома і не завжди є можливість повернути неякісний товар у магазин і отримати назад свої гроші.
Перше на що звертають покупці при покупці товару це зовнішній вигляд продукту і його термін придатності. Проте, як виявилося, і цей показник може бути оманливим.
Покупець придбав вівсяне печиво у супермаркеті "Оптовичок" у місті Кременчук і був неприємно здивований терміном придатності.
2 фрази, які можуть наслати на вас пристріт в натовпі: ніколи не відповідайте на ці запитання незнайомців
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Як виявилося, під стікером, який інформував, що печиво свіже, знайшовся інший, на якому термін придатності вже закінчився. Про це повідомляє телеграм-канал "Чорний список".
Крім того, як зазначається у повідомленні, печиво важило менше на 10 грамів, ніж зазначено на упаковці.
"Супермаркет # Оптовичок на Полтавському проспекті, 269. Термін придатності у печива закінчився і воно зсохлося на 10 грамів. Вуаля! Життя продовжено! Наклеїли новий стікер з новими датами. Навіть не уцінили. # Кременчук, Полтавська область", - йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, українцям впарюють "змарніле" морозиво в супермаркетах: "Миші зжерли". Клієнти поскаржилися на товар
Як повідомляв портал "Знай.ua", популярний супермаркет підсунув українцям "померлі" торти і масло: "Погрожували розправою". Експерту з захисту прав споживачів погрожували фізичною розправою
Також "Знай.ua" писав, клієнтка "Сільпо" закотила скандал, щоб не вдягати маску: "Опудало жирне". Клієнтка "Сільпо" закотила скандал через маску