У Києві на екранах біля торгового центру "Гулівер" розмітили афішу зі співачкою Ані Лорак після виходу україномовної пісні.
Відповідні кадри кияни опублікували в мережі.
Так, стало відомо, що в п'ятницю, 24 вересня українська співачка, яка вже довгий час живе і працює в Росії випустила україномовну пісню. Нову пісню Ані Лорак назвала "Бачила". Відразу після цього в Києві Spotify розмістив білборд з Ані Лорак на екранах "Гулівера".
"Камбек співачки в укр шоу-біз можна вважати таким, що відбувся. Далі тест на адекватність: чи залишаться екрани цілими", — сказано в повідомленні телеграм-каналу "Культурна Пральня".
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Ані Лорак зазначила, що ця пісня є своєрідною сповіддю. Вона повинна нагадати кожному, що навіть якщо ми прощаємося з любов'ю, вона все одно залишається жити в серці. Також вона заявила, що пісня для неї є дуже важливою, адже вона написана її рідною мовою.
Також Знай повідомляв, що Ані Лорак після розставання з Муратом перетворилася на "пацанку" і відмовилася від макіяжу: "Посміхнися". Українська співачка стала використовувати максимально нетиповий образ.
Раніше Знай писав, що Ані Лорак продовжує розгрібати наслідки скандальної історії з "пластикою" обличчя