ASA наказала Adidas відмовитися від реклами спортивних бюстгальтерів, в якій були показані зображення оголених грудей, після того, як кілька скарг визнали наготу «безпричинною».
Відповідний пост розмістили на порталі «Daily Star»
Реклама спортивного бюстгальтера Adidas була заборонена за показ "сексуальних" зображень більш ніж 60 жіночих сосків.
Німецька компанія поділилася колажами з оголеними грудьми в соціальних мережах в рамках нової кампанії, спрямованої на "прославлення різних форм і розмірів" і "ілюстрацію різноманітності".
Однак 24 людини поскаржилися на "невиправдану" наготу, і питання було відправлено в управління за стандартами реклами (ASA).
Ухилянтам пропонують амністію: як отримати помилування від ТЦК
Гороскоп на сьогодні, 22 квітня: на кого чекає прорив у вівторок, а кому варто триматися подалі від сварок
Пенсіонери отримають непогану доплату, але не просто так: які умови
Пенсіонерам доплатять 25% до пенсії: хто має право на підвищення
Скарги стосувалися трьох різних плакатів, у тому числі одного, опублікованого в офіційному акаунті Adidas в лютому.
У цьому твіті було показано 20 пар оголених грудей різного кольору, форми і розміру шкіри, а також 43 різних стилю бюстгальтерів.
ASA у Великобританії постановило, що зображення не повинні були розміщуватися там, де їх могли бачити діти, оскільки вони «можуть викликати масові образи».
Пост з піксельними грудьми також був визнаний сексуальним.
ASA заявив: "Хоча ми не вважали, що зображення жінок було відкрито сексуальним або об'єктивувало їх, ми відзначили, що груди були в центрі уваги в рекламі, і менше уваги приділялося самим бюстгальтерам, які згадувалися тільки в супровідному тексті. Оскільки реклама містила відверту наготу, ми порахували, що вона вимагає ретельного таргетингу, щоб не образити тих, хто її переглядає. Дві реклами представляли собою великі плакати, що з'являлися в нецільових ЗМІ, і тому їх могли побачити люди різного віку, включаючи дітей. Оголошення не повинні знову з'являтися у формах, на які подана скарга. Ми сказали Adidas UK Ltd, щоб їх реклама не викликала образ і була відповідально налаштована".
У відповідь Adidas заявив, що, на їхню думку, зображення не були випадковими, а скоріше «покликані відображати і відзначати різні форми і розміри».