Відомий український дизайнер і модельєр Андре Тан вирішив навчити шанувальників, як правильно вести будь-який бізнес. Зробив він це на власному прикладі.
Новий пост був опублікований на його сторінці в соціальній мережі Instagram, активним користувачем якої він є.
Справа в тому, що багато в брендах залежить від ясності. Коли Вам потрібно продати людині товар, ви доступним шляхом починаєте пояснювати, чому саме без вашого продукту обійтися неможливо, і потрібно купувати.
"Тому перед запуском будь-якої колекції я відповідаю собі на 3 питання:
- Що я пропоную?
- Як це покращить життя клієнтів?
- Що їм потрібно зробити, щоб це купити?" - йдеться в повідомленні під постом.
Ускладнювати життя собі та іншим не потрібно, саме тому Андре Тан дотримується простих і дохідливих виразів в рекламі. Як тільки люди зможуть зрозуміти, що саме ви намагаєтеся їм донести, вони куплять запропонований вами товар.
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Зараз всі найбільші світові компанії використовують фішку» спрощуй все до базових потреб", так як клієнти турбуються про власне благополуччя.
"Залишається тільки показати, чому саме ви потрібні своїм покупцям. Ваш продукт = економія коштів, часу або отримання високого статусу в суспільстві. Люди часто стикаються з 3 рівнями проблем-зовнішніми, внутрішніми і філософськими. Визначтеся, з якими саме проблемами ви допомагаєте впоратися своїм клієнтам. Багато компаній навіть самі створюють неприємності, з якими потім допомагають людям" - продовжив Андре Тан.
Важливо розуміти також той факт, що для покупця ви той самий другорядний персонаж, який знає, як зробити життя головного героя в кілька разів простіше.
Кожен з пунктів, які перерахував дизайнер, потрібно надати клієнтам, і тоді вони зрозуміють, чому йому потрібна саме ваша компанія.
Нагадаємо, що Андре Тан про те, як війна розставила все по поличках: показала хто друг, а хто ворог
Раніше повідомлялося, що Андре Тан заговорив про відродження моди після війни на прикладі Коко Шанель
Також, Андре Тан провів паралель між сміливими українками та росіянами, які бояться піти проти Путіна