Один з найбільших українських мобільних операторів, компанія Vodafone, яка користується популярністю серед великої кількості українців, як усередині країни, так і далеко за межами держави, продовжує підносити своїм абонентам вельми неприємні "сюрпризи".
Цього разу абонент компанії заявив, що при купівлі нового мобільного номера з магазину він отримав проблеми з кредиторами, які вже були повішені на цей номер.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента мобільного оператора Vodafone на порталі для відгуків Otzyvua.
"Вже писав відгук на цю тему, була надія, що згодом воно покращиться, але все стає гірше з кожним днем. Нова цим карта, з магазину. За три місяці користування щодня по кілька дзвінків від колекторів.
Житлові субсидії за новими правилами: українців попередили про зміни
Ануляція соцвиплат: українці потраплять під жорсткі перевірки – хто залишиться без допомоги
Двохзонні електролічильники втратять сенс: споживачі можуть залишитися без 50% знижки
Доведеться затягнути паски та продати останню сорочку: готуються нові тарифи на опалення
Вже більше сотні номерів у чорному списку. Номер неможливо використовувати у банківських чи державних установах, бо на ньому чийсь кредит висить. Нині вже дзвонять із погрозами.
У месенджерах зареєструвати неможливо. Заміна номера оператором не передбачена, а також повернення коштів за товар/послугу неналежної якості. Перечитавши інші відгуки, побачив, що я такий не один.
Мене як клієнта не хвилює, що оператор має маленьку базу номерів. Я заплатив за номер, заплатив абонплату наперед за рік, а користуватися не можу. Таке ставлення до клієнта варте колективного позову до суду." - поділився неприємною історією абонент "Vodafone".
Нагадаємо, українці хапаються за голову від штрафів у 300 тисяч: як не потрапити на покарання за газовий лічильник.
Раніше повідомлялося, встигніть до 3 серпня: у Yasno звернулися до споживачів із важливим попередженням.
Також, по-старому вже не буде: мобільні оператори попередили про зміни в поповненні рахунку через термінали.