Один з найбільших українських мобільних операторів, компанія Vodafone, яка користується популярністю серед великої кількості українців, як усередині країни, так і далеко за межами держави, продовжує підносити своїм абонентам вельми неприємні "сюрпризи".
Цього разу абонент компанії заявив, що при купівлі нового мобільного номера з магазину він отримав проблеми з кредиторами, які вже були повішені на цей номер.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента мобільного оператора Vodafone на порталі для відгуків Otzyvua.
"Вже писав відгук на цю тему, була надія, що згодом воно покращиться, але все стає гірше з кожним днем. Нова цим карта, з магазину. За три місяці користування щодня по кілька дзвінків від колекторів.
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Вже більше сотні номерів у чорному списку. Номер неможливо використовувати у банківських чи державних установах, бо на ньому чийсь кредит висить. Нині вже дзвонять із погрозами.
У месенджерах зареєструвати неможливо. Заміна номера оператором не передбачена, а також повернення коштів за товар/послугу неналежної якості. Перечитавши інші відгуки, побачив, що я такий не один.
Мене як клієнта не хвилює, що оператор має маленьку базу номерів. Я заплатив за номер, заплатив абонплату наперед за рік, а користуватися не можу. Таке ставлення до клієнта варте колективного позову до суду." - поділився неприємною історією абонент "Vodafone".
Нагадаємо, українці хапаються за голову від штрафів у 300 тисяч: як не потрапити на покарання за газовий лічильник.
Раніше повідомлялося, встигніть до 3 серпня: у Yasno звернулися до споживачів із важливим попередженням.
Також, по-старому вже не буде: мобільні оператори попередили про зміни в поповненні рахунку через термінали.