Державний "Ощадбанк" без відома клієнтів встановлює кредитний ліміт на картках, що створює людям низку непередбачуваних проблем. Відповідну скаргу опублікували на порталі "Мінфін".

Українець зазначив, що банк автоматично відкрив кредитну лінію, в якій не було необхідності. При цьому з відмовою від кредитних коштів виникли труднощі.

Ощадбанк Фото: скрін youtube

"Ощадбанк без дозволу та без запиту встановив кредитний ліміт. У додатку зменшити кредитний ліміт до 0 немає опції", - повідомив клієнт.

Звернення на гарячу лінію дало обмежений результат — ліміт можна знизити лише до 100 грн, а для повного відключення кредитної лінії необхідно особисто відвідати відділення банку.

Популярні новини зараз

Дату зимових канікул буде змінено: до чого готуватись батькам і школярам

Пенсіонерам заборонили одночасно отримувати зарплату та пенсію: кого стосується

Хто має право на частку у спадку навіть попри заповіт

ТЦК масово мобілізують пенсіонерів у жовтні: кому варто готуватись

Показати ще

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

Проте у найближчому відділенні співробітники відмовилися виконати цю операцію, пояснивши, що зменшити ліміт до нуля можна лише в тому відділенні, де було відкрито картку. За словами клієнта, співробітники спілкувалися з ним у хамському тоні.

"Цікаво, чим керуються у цьому банку, якою логікою? Бо відповідно вони можуть встановлювати будь-який ліміт на власний розсуд, але зменшити його, чи відмовитись від використання — це ні через додаток, ні фізично в найближчому відділенні — ніяк. Тільки до 100 грн і те тільки через гарячу лінію. Ще й відверто хамське відношення", - обурився українець.

Скарга на "Ощадбанк". Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, клієнтів "Ощадбанка" попередили: кому закриють доступ до коштів.

Також наш портал інформував, грошові перекази по-новому: ПриватБанк попередив про зміни.

Крім того, ми писали, ПриватБанк вводить нові правила: популярна послуга стане платною.