ПриватБанк опинився в центрі скандалу через нові правила для пенсіонерів. Клієнтка банку розповіла, що без попередження втратила доступ до кредитних коштів, які роками допомагали їй у повсякденному житті.
Пані Наталія розповіла, що все життя співпрацювала з ПриватБанком — отримувала зарплату, потім пенсію, вчасно сплачувала борги й ніколи не мала прострочень. Проте одного ранку її чекала прикра несподіванка, пише Мінфін.
"Учора в мене було понад 6 000 гривень, а сьогодні залишилось 393 гривні — просто так зменшили кредитний ліміт"
За її словами, жодного повідомлення чи попередження вона не отримувала.
Гряде найхолодніша зима за останні роки: синоптики б'ють на сполох
Українським водіям готують нові штрафи з 1 листопада: за що каратимуть
Що робити, коли "скаче" напруга у електромережі: у ДТЕК дали слушну пораду
ТЦК затримали й не випускають: план дій від юристів
Коли пані Наталія звернулася на гарячу лінію 3700, їй відповіли, що причина в її віці. Звичайно відповідь шокувала клієнтку.
Такі дії банку багато користувачів розцінили як прояв ейджизму — дискримінації за віком. Адже, за словами клієнтки, вона роками була сумлінною позичальницею, а тепер втратила можливість користуватися кредитними коштами лише через дату народження.
Експерти фінансового ринку наголошують, що подібні ситуації потребують чіткого пояснення від банків. Навіть якщо установи мають право обмежувати ліміти з міркувань безпеки, клієнтів мають попереджати заздалегідь, а не ставити перед фактом.
Раніше ми повідомляли, банківські обмеження на перекази: як збільшити ліміти?
Замініть, поки безкоштовно: ПриватБанк попередив власників карток - детальніше на Знай.ua.
Нагадаємо, залишають без копійки грошей: ПриватБанк блокує картки клієнтів під час зняття коштів.