Мобільний оператор-гігант Vodafone є одним з найпопулярніших серед українців. Його абонентами є близько 20 млн громадян. Однак не всіх користувачів влаштовують їх послуги.
Українці скаржаться не тільки на якість зв'язку та інтернету, але і на маленьке розмаїття тарифів і багатьом користувачам доводиться платити за послуги, які їм не потрібні. Своїм болем клієнт поділився на сайті відкликання.
"Така ситуація. Хотів батькам перейти на тариф чисто для дзвінків, так як у них кнопкові телефони, таких тарифів немає. Скрізь інтернет. Але не всім же потрібен Це Ваш інтернет. У моєму випадку тільки зателефонувати і все", - пише клієнт.
Він описав недоліки:
- Плачу за те чим не користуюся.
- Роздача інтернету.
- Вибору немає.
У компанії відповіли на претензію клієнта і пояснили, що орієнтуються на більшість абонентів.
Кабмін вносить зміни до бронювання: кого торкнуться нові правила
Власники земельних ділянок хапаються за голову: доведеться викласти до 30 тисяч
Несплата комуналки: при якій заборгованості можуть ініціювати конфіскацію житла
Нові правила для ВПО: що зміниться з 1 липня 2025 року і хто залишиться без грошей
"Доброго дня! Ми розуміємо, що інтернетом користуються не всі абоненти, однак, їх більшість. Ми намагаємося розробляти такі пакети, які підійдуть для використання більшості. При цьому, ми постійно проводимо акції і пропонуємо акційні тарифи, а також, пропонуємо підключати знижки на оплату. Якщо за номером буде одна з таких пропозицій, про це надійде СМС. Спасибі, що ви з нами!",- написали в компанії.
Раніше ми повідомляли, рахунки Vodafone порожніють в одну ніч: дзвінка не було, а гроші зняли.
Як повідомляв "Знай.uа", українці скаржаться на погрози від Vodafone, лякають колекторами за борги.
Також "Знай.uа" писав, що українці поскаржилися на спам від Vodafone.