Наші читачі знають, що в Україні змінилися ціни на комунальні тарифи, однак це далеко не всі послуги, які почали зростати. Так, під ударом опинилися абоненти одного з найбільших мобільних операторів мобільного зв'язку в Україні, компанії "Vodafone".

Справа в тому, що незадоволений абонент розкрив схему, за якою компанія "вважає своїх клієнтів за лохів". На думку автора відгуку, оператор знову вирішили "розвести" нових абонентів нібито акцією, яка насправді несе в собі небезпечну для гаманця схему.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного абонента мобільного оператора на порталі "Отзовік".

Водафон, фото: сайт компанії

"Абсолютно немає плюсів, людей вважають за лохів. Водафон на пару місяців зробив тарифи для роумінгу 90 грн на 30 днів. Почекали, поки люди перейдуть до них, а потім всіх наї...ли. Зробили 90 грн на 7 днів. І аргументували це тим, що більшість абонентів у роумінгу не більше ніж 7 днів. А як же меншість?

Популярні новини зараз

Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було

Українцям збільшать доплати та пільги: коли можна буде отримати

Показати ще

І ще питання: якщо навіть більшість і знаходяться в роумінгу 7 днів, то яка їм різниця? Вони то списали свої 90 грн. Або вони думають, що споживачі взагалі тупі? Якщо Водафон покладався на ці "статистичні" дані, то чому не зробив тариф 30 грн на 7 днів? Висновок один: нас знову розводять", - пише незадоволений абонент, який підписався як "kbz111".

Відгук абонента "Водафон", скріншот: otzovik

Раніше повідомляли, українці скаржаться на погрози від Vodafone: лякають колекторами за борги.

Як повідомляв Знай.uа, рахунки Vodafone порожніють в одну ніч: дзвінка не було, а гроші зняли.

Знай.uа писав, українці поскаржилися на спам від Vodafone.