Останнім часом на один з найбільших українських державних баків України "ПриватБанк" почастішали скарги. Нещодавно клієнт фінустанови поскаржився, що через невеликий борг (90 гривень) співробітники банку влаштували йому і його родичам справжній терор.
Виявилося, що співробітники банку виявили номер матері клієнта і почали дзвонити їй з погрозами. Також клієнт банку заявив, що він заплатив гроші "ні за що".
Про це стало відомо завдяки зверненню незадоволеного клієнта банку на порталі Minfin в розділі для відгуків.
"КІ*****Й банк. За рекомендацією консультантів відкрив Gold картку. Через деякий час пішов у банк її закрити. Мені по суті відмовили. І потім я про неї забув. На ній утворився борг 90 гривень. Так ці *** ПриватБанку дзвонили моїй мамі і погрожували. Я дуже хочу надати цій справі розголосу. Я ні за що заплатив 90 гривень. Плюс ці *** моїй мамі нерви тріпали. Ще питання звідки вони її номер телефону знайшли. прошу ігнорувати цей банк. Оцінка з 5 (п'яти) ставлю 0 (нуль)", - пише незадоволений клієнт.
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Важливо також зазначити той факт, що офіційні представники банку вже відповіли клієнту: "При відсутності заборгованості можна закрити карту в будь-який момент в особистому кабінеті Приват24. Щоб розібратися в причинах, за якими вам відмовили в закритті, написали вам в особистому повідомленні".
Раніше повідомляли, клієнт "Привату" заявив, що банк продав його дані, служба безпеки не допоможе.
Як повідомляв Знай.uа, клієнта "Ощадбанку" шахраї залишили без грошей, звинувачує касира: "Карту нікому не давав і не показував".
Знай.uа писав, "ПриватБанк" обнуляє кредити українців: "нічого не пояснили, в односторонньому порядку".