Клієнтка ПриватБанку розповіла свою історію, як їй відмовили в оформленні соціальної картки на маленьку дитину і тому вона не змогла отримати Пакунок малюка. Відповідний відгук жінка залишила на сайті Banki.ua.
Молода мама поскаржилася, що їй відмовили у видачі соціальної карти і при цьому не пояснили жодної причини. Жінка тепер не розуміє, як могли так порушувати її права і до кого можна звертатися за допомогою.
" у відділенні відмовили у видачі соціальної картки на дитину, а саме "Пакунок Малюка". Без пояснень причин. Питання. Куди йти, де шукати допомоги? Невже банк дійсно може так відверто порушувати права Мої, моєї дитини і відставати безкарним?! ",- пише жінка.
Вона зазначила головні мінуси в цій ситуації, де їй не допомогли і грубо порушили як її права, так і її дитину.
"некомпетентність співробітників банку. Хамська поведінка. Грубе порушення прав дитини. Без зрозумілих на те причин!",- пише женшина.
Мобілізація 2026: хто вручатиме повістки крім ТЦК та як зміниться процес
Пенсії, соцвиплати та субсидія: яку допомогу можна отримати у 2026 році
Нові правила оплати та передачі показників: "Нафтогаз" попередив споживачів
В Україні готують масштабну індексацію пенсій: на скільки підвищаться виплати
Раніше ми повідомляли, з карт "Приватбанку" пропадають гроші, українці втрачають сотні гривень за лічені хвилини.
Як повідомляв "Знай.uа", Monobank блокує карти українців через валюту, відновити не вийде.
Також "Знай.uа" писав, що "Нова пошта" змушує своїх співробітників працювати понаднормово і штрафує за будь-яку провину.