Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
"Був у відділенні годину: до 3 працівників корпоративного відділу не підійшов ніхто, крім самотнього кур'єра. А з нашої черги люди, навпаки, самі виходили тому що набридало чекати", - написав користувач у відгуку.
Працівники банку вирішили відповісти на цей коментар і заявили, що їм дуже шкода, що українець зіткнувся з цією ситуацією. Однак у нього, як і У інших клієнтів "ПриватБанку", є можливість скористатися банкоматом, терміналом та іншими сервісами, які не вимагають часу на чергування.
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Нагадаємо, "Ощадбанк" влаштував "сієсту" співробітникам, поки українці чекають у чергах - "Ми попередили"
Як повідомляв Знай.ua, банкомат ПриватБанку списав гроші з картки львів'янки, а готівку не видав: "Що я тепер повинна їсти?"
Також Знай.ua писав, ПриватБанк списав "зайві" гроші у клієнта і змусив носитися по кабінетах: "Вкрай зневажливе ставлення"